Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-15, 16:59
  #1
Medlem
Tjena!
Vad ska alla flashbackare från Göteborg göra på nyår?

Finns det någon bra nattklubb/bar ni kan rekommendera? Har inte hunnit utforska nattlivet så bra i Göteborg hittils, då jag är relativt nyinflyttad.

Ser helst att det är 18-19 års åldersgräns, har ett gäng 19 åringar som kommer och hälsar på.


Vad jag har hittat själv så har Trägår´n något event, något att ha?
Citera
2011-12-15, 21:04
  #2
Medlem
d0pefishs avatar
Trädgårn brukar ha 20.
Berså är det enda stället jag vet ska styra upp ett riktigt Nyårsevent, 18+.
Citera
2011-12-16, 17:22
  #3
Medlem
Fan vad nice Berså verkar!
Jag och min kompis drar också ner till Götet på nyååår!
Vart ska ni som åker dit bo nånstans?
Citera
2011-12-16, 17:38
  #4
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannnaaa
Fan vad nice Berså verkar!
Jag och min kompis drar också ner till Götet på nyååår!
Vart ska ni som åker dit bo nånstans?


Jo berså funkar väl, är väl inget att hurra över precis men är man 18-19 så kommer du ha det riktigt trevligt! Var där förra nyår, var väl inget speciellt , fast vi deltog inte i supén så det blev ju mest som en standard utekväll.
Citera
2011-12-16, 21:13
  #5
Medlem
okej!
vi är 20. finns det andra place att ösa på då eller?
Citera
2011-12-17, 02:03
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d0pefish
Trädgårn brukar ha 20.
Berså är det enda stället jag vet ska styra upp ett riktigt Nyårsevent, 18+.

Har kollat lite på berså faktiskt! Tror du man måste skriva upp sig på deras lista för att ha någon chans att komma in? Lär ju vara mycket folk!
Citera
2011-12-20, 12:07
  #7
Medlem
Imoyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannnaaa
Fan vad nice Berså verkar!
Jag och min kompis drar också ner till Götet på nyååår!
Vart ska ni som åker dit bo nånstans?

Det är inte "nice"
Citera
2011-12-20, 14:10
  #8
Medlem
Folk med någon som helst sjælvrespekt går inte till Berså. Gå runt samma byggnad istællet och slink in på Tranquilo.
Citera
2011-12-20, 16:52
  #9
Medlem
okej, ja jag har ingen bra koll på göteborg om man säger så!
så jag vill ha förslag där det är bra
Citera
2011-12-21, 21:47
  #10
Medlem
<3<3<3s avatar
Lånar tråden lite.
Vi är ett gäng som ska tillbringa nyårsafton i Göteborg, finns det några schyssta ställen som har öppet?
Alla i sällskapet är över tjugo och vi går helst på pubar som spelar rock/punk, alltså inga nattklubbar för oss.

MVH
Citera
2011-12-21, 22:12
  #11
Medlem
Snoorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <3<3<3
Lånar tråden lite.
Vi är ett gäng som ska tillbringa nyårsafton i Göteborg, finns det några schyssta ställen som har öppet?
Alla i sällskapet är över tjugo och vi går helst på pubar som spelar rock/punk, alltså inga nattklubbar för oss.

MVH

Sticky brukar alltid ha öppet på nyår! Här är länk till det eventet.
Vet inte om man ska beteckna det som en nattklubb, det är det ju iofs men samtidigt ett gött ställe att dricka bärs på också.

http://www.stickyfingers.nu/kalender_detail.asp?id=2642
Citera
2011-12-30, 19:05
  #12
Medlem
TheShapes avatar
Jag brukar faktiskt inte vara någon som går ut "på krogen" under nyårsafton, utan det har alltid slutat med hemmafester (där man oftast är glad över att man inte upplever det allt för nykter), så i år så blir det faktiskt en liten trendbrytare, att gå ut. Jag och ett par goda vänner kommer förfesta lite hemma hos mig innan, dricka och äta lite gott sen blir det antagligen Sticky Fingers. Vem vet, vi kanske ses där? Skicka iväg ett PM om inget annat

Rekommenderar annars alla som vill "gå ut" imorgon att kolla in Djungeltrummans klubbkalender (klicka på lördag).
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback