Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 4
  • 5
2018-04-06, 15:36
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammaray68
Atarax, skärpning nu juniorer, antihistamin man ger små barn med klåda. Men kul för er om ni går igång på placebo, grattis.
Alltid lika kul å höra med folk som blir hög på antihistaminer, SSRI eller typ paracetamol.
Citera
2018-04-23, 11:22
  #50
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Kära vänner varför underskatta effekten av placebo?
Om man tar en substans för att få EFFEKT i russyfte så har man uppnått sitt mål med stavning placebo före eller ej spelar ingen roll då fof EFFEKT är det primära målet.
"The human mind is s powerful thing"
Det är väl upp till var och en att göra ett försök att kolla upp om ruset man fick var p.g.a placebo eller ej innan man dumförklarar sig genom att lägga det som fakta på webben.
Visst det kan tydligen vara farligt att sprida desinformation på nätet då många utav dagens fördummade Facebook generation är så förbannat blanka i skallen att de tar texter på webben som ren fakta utan att kolla upp sanningshalten utav nyförskaffad "kunskap" från mer än en källa.
Personligen så betraktar jag något som TROVÄRDIGT om jag hittat sagd info från minst 5 utspridda källor på nätet, att ta NÅGOT från internet som ren fakta är för mig skrattretande!
Dock för egen del känns det bara bra att hjorden tunnas ut på detta sätt. :O
__________________
Senast redigerad av JohnnyRottweiler 2018-04-23 kl. 11:27. Anledning: Dom--->som. Autocorrect suuuger
Citera
2018-04-23, 11:48
  #51
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Personligen hade jag blivit sjukt lycklig över att få placebo en enda gång tyvärr är det något annat fel i skallen på mig vet inte om det är en slags omvänd placebo min hjärna straffar mig med, redan som liten har medikament som smärtstillande, centralstimulerande ångestdämpande ja t.o.m lokalbedövning haft mycket liten inverkan. Även när jag började min miss/massbruk karriär har jag varit tvungen att från start ta doser som toleranta och vana IV pounders brukade sig utav då s.k nybörjar doser givit mig noll. Har varit ett rent helvete att drifta runt sitt brukande dessa år när en påse som räcker för en "normal" pounder ofta räcker upp till 3x min påse. Vad detta beror på har jag aldrig fått direkt klarhet i normal kroppsbyggnad och längd däremot kan det bero på NP utmaningarns:
Add & ASSburger^^ (SP Ref.) eller de 3 olika kroniska ångest åkommorna bl.a PTSD
"or all of the above?" Intressant är det vilket som.
//Lord Penitz af Roevhaul signing off
__________________
Senast redigerad av JohnnyRottweiler 2018-04-23 kl. 11:50.
Citera
2019-06-10, 14:57
  #52
Medlem
Har själv testat detta, men tror nog det som sägs, att det kan ha varit placebo tyvärr, men gött ändå att det funkade
Citera
2019-06-19, 09:31
  #53
Medlem
orrecrists avatar
Har snortat det mesta som går att snorta & måste säga att atarax var bland det värsta jag snortat. Rekommenderar inget att prova, dels för att chocken jag fick i näsa/svalj/luftvägar som var riktigt vidrig, dels för näsan blev precis igen täppt, dels för att det inte finns någon rus att tala om överhuvud taget.
Citera
2019-07-16, 02:08
  #54
Medlem
Det enda minne Jag har utav Atarax är att jag slängde i mig en karta efter några bira när bruden ville att jag skulle komma över till henne. Väl hos henne så la jag mig med huvudet i fittan på henne & somna.
Citera
2019-07-21, 19:06
  #55
Medlem
efedrinkungens avatar
Atarax är ju lugnande som dom
ger istället för benso.

På sammasätt dom ger
Propavan istället för typ Xanor.

Inget drag i dom alls, fick bara
lite myrkrypningar i benen.

Att dom skulle kicka för att man
snortar dom tror jag inte på.
🥴
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback