Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-01-10, 17:58
  #1
Administrator
admins avatar
Om ni undrar varför det går segt på forumet just nu så beror det inte på att vår server krashat eller att vi fått våran bandbredd avstängd. Istället är det så att vi just nu lagar sökfunktionen i forumet. Vi har hållit på att indexera sökfunktionen i ett par dagar nu (det är ju rätt många trådar, så det tar sin tid). Men snart är det fixat, och då går det snabbare igen.
Ha tålamod!

admin
Citera
2005-01-10, 18:04
  #2
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Om ni undrar varför det går segt på forumet just nu så beror det inte på att vår server krashat eller att vi fått våran bandbredd avstängd. Istället är det så att vi just nu lagar sökfunktionen i forumet. Vi har hållit på att indexera sökfunktionen i ett par dagar nu (det är ju rätt många trådar, så det tar sin tid). Men snart är det fixat, och då går det snabbare igen.
Ha tålamod!

admin

Just det. Vi kunde givetvis snabbat på det hela genom att stänga ned forumet helt under tiden vi indexerade sökfunktionen. Men vi antog att ni skulle bli sura då, så struntade i det.

admin
Citera
2005-01-10, 18:08
  #3
Medlem
Tack för upplysningen, var lite orolig ett tag
Citera
2005-01-10, 18:16
  #4
Moderator
vfs avatar
Nu verkar det funka bra!
Citera
2005-01-10, 18:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Nu verkar det funka bra!
Det verkar gå i vågor.
Citera
2005-01-10, 18:49
  #6
Medlem
Panodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Det verkar gå i vågor.
Ja, vågor verkar vara inne nu för tiden.
Citera
2005-01-10, 19:25
  #7
Medlem
Bråkmakarns avatar
Fungerar bra just nu, men ibland när jag går in på FB och klickar på kontrollpanelen så segar det>> Sen kommer ett felmeddelande upp..
Citera
2005-01-10, 19:53
  #8
Medlem
Escanios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Just det. Vi kunde givetvis snabbat på det hela genom att stänga ned forumet helt under tiden vi indexerade sökfunktionen. Men vi antog att ni skulle bli sura då, så struntade i det.

admin


Det tycker jag var shysst! vad skulle jag annars göra under tiden som FB var nere
Citera
2005-03-18, 22:28
  #9
Medlem
Det var ett tag sedan detta skrevs. Finns det någon anledning till att det är segt just nu? Eller är det bara för mig? Det tog mig nästan en kvart att posta ett inlägg i Knutbytråden nyss, och dessutom lång tid att över huvud taget komma till Knutbytråden. Kan det ha något att göra med trådens längd?

Edit: Att posta detta inlägg tog ju bara några sekunder . Så det är inte hela tiden det är segt verkar det som.
Citera
2005-03-18, 22:28
  #10
Medlem
LadyTieras avatar
likadant för mig och andra...så du är inte ensam och ingen verkar veta varför det går som sirap
Citera
2005-03-18, 22:30
  #11
Medlem
derangeds avatar
Segt som helvete.
Har varit det tillåfrån sedan igår.
Citera
2005-03-18, 22:30
  #12
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Segt som helvete.
Har varit det tillåfrån sedan igår.
har varit det i över en vecka från och till
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback