Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-13, 20:06
  #1
Medlem
Pontarns avatar
Hittar ingen tråd angående Epics nya spel så slänger väl upp en. Vad tycker ni om debuttrailern och har ni några förväntningar på spelet? Sägs ju att det ska bli en blandning av minecraft, tower defense och skräck. Synpunkter? Själv tycker jag det ser kul ut att lira med kompisar. Gillar Epics tidigare spel så hoppas även att detta kommer va bra.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=2GSfjeYVpkQ
Citera
2012-07-18, 23:01
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontarn
Hittar ingen tråd angående Epics nya spel så slänger väl upp en. Vad tycker ni om debuttrailern och har ni några förväntningar på spelet? Sägs ju att det ska bli en blandning av minecraft, tower defense och skräck. Synpunkter? Själv tycker jag det ser kul ut att lira med kompisar. Gillar Epics tidigare spel så hoppas även att detta kommer va bra.

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=2GSfjeYVpkQ

Jag tror det kommer vara riktigt skoj, sen att det är med Unreal engine 4 motorn lär ju göra att det blir grymma effekter.
Citera
2014-07-18, 22:00
  #3
Medlem
Shadowcrafts avatar
Ser sjukt kul ut! Har signat upp mig för betan. Tror detta spel passar mig perfekt då jag älskar Orcs must die 2 (som alla förövrigt borde testa om ni har en kamrat att spela tsm med).
Citera
2017-07-18, 20:46
  #4
Medlem
Kickexs avatar
3 år senare.
Spelet kommer om några dagar.
Citera
2017-07-23, 19:01
  #5
Medlem
storm72s avatar
Så folk köper alltså nu in sig för en 4 dagars Head start till Early access? Lite kaka på kaka får jag nog säga

Vet inte riktigt vad man ska säga ang ett företag som haft de i utveckling i 4-6 år sedan vill ha betalt för spelet för att några månader senare gå F2P. Suger iaf ut så mycket pengar de kan just nu.
Citera
2017-07-24, 22:27
  #6
Medlem
Con-artists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storm72
Så folk köper alltså nu in sig för en 4 dagars Head start till Early access? Lite kaka på kaka får jag nog säga

Vet inte riktigt vad man ska säga ang ett företag som haft de i utveckling i 4-6 år sedan vill ha betalt för spelet för att några månader senare gå F2P. Suger iaf ut så mycket pengar de kan just nu.

Spelindustrin har aldrig varit så pengakåt som den är idag. Å andra sidan är det väl ingen överraskning att ett företag försöker tjäna pengar...
Citera
2017-07-24, 22:51
  #7
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storm72
Så folk köper alltså nu in sig för en 4 dagars Head start till Early access? Lite kaka på kaka får jag nog säga

Vet inte riktigt vad man ska säga ang ett företag som haft de i utveckling i 4-6 år sedan vill ha betalt för spelet för att några månader senare gå F2P. Suger iaf ut så mycket pengar de kan just nu.
Det kommer dock dröja till minst någon gång 2018 innan det blir F2P. Så det är inte precis 4 dagars head start man betalar för. Man får bara lite extra saker nu, men det kommer fortfarande att kosta efter den 25.e.
Citera
2017-07-29, 19:48
  #8
Medlem
.
__________________
Senast redigerad av aju1891 2017-07-29 kl. 19:53.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback