Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-28, 23:34
  #205
Medlem
Tjena!
Använt melanotan i 3 veckor nu och har gått upp lite i dos den senaste veckan men tagit det vid färre tillfällen.
Något jag känner av är en sprängande huvudvärk ibland, kanske 1 gång varann dag.
Något som kommit nu på senare tid är att det klias på mina ben lite överallt hela tiden... Någon annan som känt av det eller vet vad det beror på?
Citera
2016-06-30, 12:06
  #206
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baoen96
Tjena!
Använt melanotan i 3 veckor nu och har gått upp lite i dos den senaste veckan men tagit det vid färre tillfällen.
Något jag känner av är en sprängande huvudvärk ibland, kanske 1 gång varann dag.
Något som kommit nu på senare tid är att det klias på mina ben lite överallt hela tiden... Någon annan som känt av det eller vet vad det beror på?

Den enda bieffekten jag har märkt av är att kuken blir 15 år gammal igen.
Citera
2017-09-14, 17:49
  #207
Medlem
Kan meddela nu såhär vad det nu är ett par år senare att implantatet fortfarande är i.

Funkar utmärkt. Det har hänt en del småskit under åren men i övrigt är det inget jag tänker på eller reflekterar över.

Eventuellt kommer en längre förklaring om intresse finns

/Cs
Citera
2017-10-01, 12:59
  #208
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celiasilver
Kan meddela nu såhär vad det nu är ett par år senare att implantatet fortfarande är i.

Funkar utmärkt. Det har hänt en del småskit under åren men i övrigt är det inget jag tänker på eller reflekterar över.

Eventuellt kommer en längre förklaring om intresse finns

/Cs

Väldigt intresserad!
Citera
2018-04-23, 19:23
  #209
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celiasilver
Kan meddela nu såhär vad det nu är ett par år senare att implantatet fortfarande är i.

Funkar utmärkt. Det har hänt en del småskit under åren men i övrigt är det inget jag tänker på eller reflekterar över.

Eventuellt kommer en längre förklaring om intresse finns

/Cs

Någon uppdatering Celia?
Är lite nyfiken då jag själv har använt detta preparat sedan 9 år tillbaka, men då främst på sommarhalvåret och vissa vintrar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback