Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-11, 18:09
  #1
Medlem
Porrtidningssons avatar
Var häromdagen och tränade. Efter träningen skulle jag bada bastu som vanligt. Skön belöning efter träningen! Gick och satte mig för att njuta, var ensam i bastun. Börjar ösa och upp stiger ett fränt, stinkande ångmoln. Håll på att spy. Någon hade roat sig med att pissa i hinken... Fan alltså. kan inte se det roliga i detta. Är detta ett skämt eller bara jävelskap? Någon som för övrigt känt lukten av piss på bastuaggregat?
Citera
2011-12-11, 18:15
  #2
Medlem
muskelns avatar
Har hänt mig en eller två gånger, Förmodligen någon unge som har varit inne och inte haft bättre för sig. Häller alltid i nytt vatten nu för tiden så jag slipper att det ska upprepas.
Citera
2011-12-11, 18:21
  #3
Medlem
Jag måste medge att jag ser det roliga i att du inte ser det roliga i det, men ändå väljer att posta det i humor
Citera
2011-12-11, 18:22
  #4
Medlem
toppslatskivlings avatar
Förmodligen någon pojkspoling som inte förstått rätt och fel. Har ni också simbassäng på anläggningen? Och nej jag har inte känt lukten av förångat piss.
Citera
2011-12-11, 18:26
  #5
Medlem
Porrtidningssons avatar
Det en en Sportlifeanläggning så jag det är inga ungar som är där. Det kan ju varit en inkontinent pensionär som det bara rinner piss ur utan att han märkte det. Men den chansen är nog liten.
Citera
2011-12-11, 18:34
  #6
Medlem
Neubautens avatar
Haha, riktig klassiker!

Minns i mellan/högstadiet när man badade med klassen och pissade i bastuaggregatet och hela klassen fick en härlig utskällning dagen efter
Citera
2011-12-11, 18:34
  #7
Medlem
Razputins avatar
Fan vad stört! Nepps aldrig känt lukten av förångat urin Men nu vet man tills nästa gång man bastar
Citera
2011-12-11, 19:06
  #8
Medlem
-20r53-s avatar
haha fyfan vad äckligt! nästan lika dumt som en gång för många år sedan då jag tog en "tom" schampo flaska och fyllde upp vatten i den för att sedan känna den fräna doften av bränt schampo fylla halva omklädningsrummet

men det var inte med flit, tänkte inte mig för då
Citera
2011-12-11, 19:12
  #9
Medlem
Chaseds avatar
Förmodligen ett ensamkommande flyktingbarn som inte förstått att man inte kissar i hinkar/kärl i Sverige.
Citera
2011-12-11, 19:35
  #10
Medlem
Boredbynoobss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chased
Förmodligen ett ensamkommande flyktingbarn som inte förstått att man inte kissar i hinkar/kärl i Sverige.

Ja, troligen är det så. Vi borde rösta SD 2010 för att förhindra sådant beteende.
Citera
2011-12-11, 19:41
  #11
Medlem
ZlatanManias avatar
Har aldrig känt lukten men jag kan tänka mig att den är förjävlig! Jag hade nog bara tagit det som ett allmänt skämt..

Alla har ju varit busungar nångång!
Citera
2011-12-11, 19:52
  #12
Medlem
SiSeniors avatar
Det är en klassiker att antingen kissa i hinken eller hälla shampo på kolen. Lika roligt varje gång.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback