Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-11, 04:31
  #1
Medlem
slamdunks avatar
Jag har aldrig sett en gymmad Mongoloid med rippat sexpack? är det ens genetiskt möjligt?
Hittade den här snubben och blev fundersam?

Roger Baptist Aka Rummelsnuff
Bild:http://www.google.se/imgres?q=rummel...1t:429,r:0,s:0

Han ser ju lite halvt mongo ut och sen har han gjort en låt som heter så också.
RUMMELSNUFF - Mongoloid: http://www.youtube.com/watch?v=qPy2yqR_bvY

Fast samtidigt får jag känslan utav att han inte är det.
Vad säger ni?
Citera
2011-12-11, 05:12
  #2
Medlem
downies avatar
I min umgängeskrets när jag var yngre hade vi en pseudovä som vi ibland umgicks med för goodwill, han var en mongoloid och hade sesxpack och var i fysiskt toppskick. Vi var alltid förundrade över hur han kunde vara så fit då vi aldrig hade sett ett mongo som såg ut så förut. Har aldrig sett någon liknande senare heller.
Citera
2011-12-11, 05:22
  #3
Medlem
Bones666s avatar
Låten Mongoloid är skriven av Devo och släpptes 1976. Alla med nån slags koll på musik borde veta det. http://www.youtube.com/watch?v=G6lY8UmMIUY

Men i övrigt, nej, jag aldrig heller sett en mongoloid som varit deffad.
Citera
2011-12-11, 06:02
  #4
Medlem
Har verkligen tänk på detta och skulle vara tacksam för en bild på ett deffat mongo.
Testade att googla med hittade inget.
Kanske är det fysiskt omöjligt för dem att bli det eller så har du annat att tänka på.
Citera
2011-12-11, 07:06
  #5
Medlem
tryds avatar
varför ska inte en person kunna ha sexpack ?

Mongo eller inte vad spelar det för roll.

Har man som människa magmuskler så kan man få fram dessa oavsett
Citera
2011-12-11, 20:45
  #6
Medlem
slamdunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryd
varför ska inte en person kunna ha sexpack ?

Mongo eller inte vad spelar det för roll.

Har man som människa magmuskler så kan man få fram dessa oavsett


Har aldrig sagt att dom inte kan, Varför ser man inte det då? Har alla "Downare" sammansvärjat sig i en hemlig pakt och svurit sig mot ed att aldrig bli rippade?
Är det kanske Illuminatis fel också?

Genetik innefattar ju inte bara muskler utan tex deras ämnesomsättning som jag tror spelar in ganska mycket?
Inte för att dra alla över samma kam men många är ju lite som barn, därav kanske dom äter som barn? fast mycket mer. Kan tänka mig att dom gillar mycket glass och godis och vem gör inte det, däremot kan inte barn hejda sig lika mycket som vuxna och äter gärna sötsaker varje dag.

vad tror ni?
Citera
2011-12-12, 01:16
  #7
Medlem
tryds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slamdunk
Har aldrig sagt att dom inte kan, Varför ser man inte det då? Har alla "Downare" sammansvärjat sig i en hemlig pakt och svurit sig mot ed att aldrig bli rippade?
Är det kanske Illuminatis fel också?

Genetik innefattar ju inte bara muskler utan tex deras ämnesomsättning som jag tror spelar in ganska mycket?
Inte för att dra alla över samma kam men många är ju lite som barn, därav kanske dom äter som barn? fast mycket mer. Kan tänka mig att dom gillar mycket glass och godis och vem gör inte det, däremot kan inte barn hejda sig lika mycket som vuxna och äter gärna sötsaker varje dag.

vad tror ni?

Allt är illuminatis fel och carl bildt och mona salin bilderbergare

Jag har själv tänkt på detta förut och det har säkerligen med deras ämnesomsättning och det som du säger att de äter det de gillar en massa skit (inte alla men de flesta) .

Men skulle man göra experiment och låta de svälta eller låta de få i sig rätt antal kalorier så kommer magmusklerna poppa ut

Har inte sett någon rippad själv men det finns självklart någon någonstans i världen som har synliga muskler antingen med träning och rätt kost eller utav fattigdom och svält så muskulaturen syns

Skulle vara trevligt om det fanns tester där man ser hur deras metabolism ser ut
Citera
2011-12-12, 01:23
  #8
Medlem
Självklart kan de det, har själv stött på en helt efterblivet (pun intended) rippad down-snubbe. Killen kunde nästintill inte kommunicera, men hans personliga assistent förklarade att han var extremt skötsam med allt som gällde träning och kost. Att köpa ett paket flingor på ICA eller använda telefonen kunde han dock inte.

Antar att det är väldigt individuellt, många som lider av liknande sjukdomar har ju oftast halva alfabetet i diagnostiserat, så finns nog en överhängade risk att det är i princip omöjligt för majoriteten att "bli biff".
Citera
2011-12-12, 01:58
  #9
Medlem
slamdunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AltGrrr
Självklart kan de det, har själv stött på en helt efterblivet (pun intended) rippad down-snubbe. Killen kunde nästintill inte kommunicera, men hans personliga assistent förklarade att han var extremt skötsam med allt som gällde träning och kost. Att köpa ett paket flingor på ICA eller använda telefonen kunde han dock inte.

Antar att det är väldigt individuellt, många som lider av liknande sjukdomar har ju oftast halva alfabetet i diagnostiserat, så finns nog en överhängade risk att det är i princip omöjligt för majoriteten att "bli biff".


ahah okey, pics or it didn't happen!

Tar dom kanske massa mediciner som fuckar upp det för dom?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback