Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-11, 03:41
  #1
Medlem
Chrysoss avatar
Hej.

Jag trodde först att det var en finne som sved där hakan och halsen möts. Men icke, inga finnar så långt ögat kan nå. När jag känner gör det ont, det är ömt precis som när man nypt sig och sedan tar där man nypt typ. Jag kan även känna en svag utbuktning i centrum av det onda. Vad kan detta vara?

mvh
Citera
2011-12-11, 04:09
  #2
Medlem
tryds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrysos
Hej.

Jag trodde först att det var en finne som sved där hakan och halsen möts. Men icke, inga finnar så långt ögat kan nå. När jag känner gör det ont, det är ömt precis som när man nypt sig och sedan tar där man nypt typ. Jag kan även känna en svag utbuktning i centrum av det onda. Vad kan detta vara?

mvh


Det kan vara så att det är ett hårstrå som växt utan att lyckas ta sig ut .. då kan det bli som en bula och har man tur så blir den fylld som en finne och man kan spräcka ut hårstrået .. men ibland blir den inte fylld och då får man ta ut den med en nål..

Det är en möjlighet ... kan vara annat med
Citera
2011-12-11, 05:42
  #3
Medlem
Ersattarens avatar
Kan vara en finne som har "växt inåt", händer mig också. Tror inte det är så ovanligt men brukar gå över efter ett par dar. Om det fortsätter rekommenderar jag att du kollar upp det med läkare.
Citera
2011-12-11, 09:42
  #4
Medlem
fjungen33s avatar
En finne som är påväg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback