Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-10, 19:37
  #1
Medlem
scippos avatar
Jag har ett par wirelesskontroller någon laddningssladd, alltså bara kontrollerna.

Jag har sökt men inte hittat vad jag ska göra. Det finns gott om trådar om saken men efter ett par svar kommer dom på att det bara är att "sätta in sladden i datorn" sen är det bara ryggdunkningar, high fives och runkande i resten utav tråden.

Jag hänger inte med där, jag har ju ingen sladd. Finns det någon man kan köpa?

Wireless reciever verkar vara nästintill omöjlig att få tag på.
__________________
Senast redigerad av scippo 2011-12-10 kl. 20:15.
Citera
2011-12-10, 21:03
  #2
Medlem
FoooTs avatar
Är du 18 till att börja med?
Du måste ha en särskild kontroll för att kuna lira spel på pc. Kontrollerna finns men de är rätt så svåra att få tag på.
Citera
2011-12-10, 23:03
  #3
Medlem
scippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoooT
Är du 18 till att börja med?
Du måste ha en särskild kontroll för att kuna lira spel på pc. Kontrollerna finns men de är rätt så svåra att få tag på.

Verkligen?

Låt oss bryta ner ditt inlägg.

Är du 18 till att börja med? - stark inledning för att fastställa din dominans som intellektuell alfahanne och nedvärdera trådskaparen. Det är alltså mig.

Därefter kommer svaret på min fråga, det finns en kontroll. Om det är en kontroll som en annan gamepad eller en kontrollenhet att ansluta till förtäljer inte svaret. Därefter försäkrar du mig om att den verkligen finns också.

Kom igen, jag ställde bara en fråga. Jag har som sagt sökt utan att hitta något svar, att säga att det finns en kontroll någonstans i cyberspace hjälper mig inte. Det gör inte trötta förolämpande oneliners heller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback