Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2014-06-16, 03:40
  #577
Medlem
RagnarLothbrokks avatar
Det är bland det sjukaste jag har läst någonsin, även visade sig vara sant. Fyfan, mådde illa genom hela texten, kommer fan inte röra så mycket som en öl resten av mitt liv.
Citera
2014-06-16, 13:03
  #578
Medlem
Sirmesss avatar
så jävla metal !
Citera
2014-06-28, 15:41
  #579
Medlem
motarbetars avatar
don´t do drugs eller vad säger man! blir inte förvånad att han är igång igen

har läst denna rapporten så många ggr men skrattar lika mycket varje gång!
Citera
2014-06-28, 16:39
  #580
Medlem
Gnomegirls avatar
han har ju tydligen varit igång igen, läs inlägg lite längre bak.
En riktig hjälte, träffar jag TS IRL nån gång bjuder jag på en joint och en kram.


MVH/Gnomegirl
Citera
2014-06-28, 16:51
  #581
Medlem
Leipzigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemfaninte
Det är trummisen som åker in fyra månader. Jag är ganska säker på att det, i det här fallet, inte blir fängelse.

Vad är det för band detta? blackmetal eller? det vore jävligt fett om det var dansbandsmusik. spelar de på någon festival i sommar?
__________________
Senast redigerad av Leipzig 2014-06-28 kl. 17:07.
Citera
2014-06-28, 18:40
  #582
Medlem
Foxxyboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Skulle aldrig hugga ihjäl nån. Den spärren har jag iaf...

Efter den sista länkade artikeln i denna tråd börjar jag fundera. du börjar närma dig.
Citera
2014-07-14, 11:16
  #583
Medlem
ReVarres avatar
Tack för en intressant läsning. Väckte blandade känslor, lite humor var det i det men jag tycker det hela är förfärligt.

Önskar att du kunde reda upp ditt liv istället för att missbruka, men vet att det är tufft att bemöta känslorna.

Det var i alla fall bra skrivet och en utmärkt rapport. 5/5
Citera
2014-07-14, 14:46
  #584
Medlem
Klassiker
Citera
2014-07-14, 19:36
  #585
Medlem
SirMunchalots avatar
Folk som kallar dessa två snubbar för helt sjuka i huvudet och allt vad ni säger, har tydligen inte så bra koll på Blackmetalscenen. De är inte ensamma om att skada sig själva direkt.
Läs om Niklas Kvarforth från Shining te.x. Eller varför inte sångaren i Beherit.
Citera
2014-07-14, 21:58
  #586
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirMunchalot
Folk som kallar dessa två snubbar för helt sjuka i huvudet och allt vad ni säger, har tydligen inte så bra koll på Blackmetalscenen. De är inte ensamma om att skada sig själva direkt.
Läs om Niklas Kvarforth från Shining te.x. Eller varför inte sångaren i Beherit.
Jo du, Niklas skadar sig själv rätt rejält, mest genom allt pulver han drar i sig veckovis kanske?
Citera
2014-07-14, 22:46
  #587
Medlem
ZEPMPs avatar
Det här är min sjunde gång jag läser den här rapporten och det är utan tvekan en av de bästa och sjukaste på flashback. Kul när den dyker upp då och då!

Någon som är bättre än mig på engelska borde översätta den och lägga upp den på reddit, om det är ok med TS. Jag kan ge det ett försök att översätta, helt kass är jag ändå inte.
Citat:
Ursprungligen postat av SirMunchalot
Folk som kallar dessa två snubbar för helt sjuka i huvudet och allt vad ni säger, har tydligen inte så bra koll på Blackmetalscenen. De är inte ensamma om att skada sig själva direkt.
Läs om Niklas Kvarforth från Shining te.x. Eller varför inte sångaren i Beherit.
Minst sagt!!

Här är en intervju med Mayhem som måste ses enligt mig.

När förra sångaren Per Yngve Ohlin, begick självmord genom att spränga av halva huvudet med en shotgun så tog de andra medlermma en bild på honom och använde det på sitt kommande album, de gjrode också halsband av hans skelettdelar och skickade även ut benfragment till andra musiker inom BM som de ansåg var värda det.

NSFW/NSFL/Död/Självmord/Gore/Mondo/Hjärna
Bild om omslaget med liket av Per Yngve Ohlin
NSFW/NSFL/Död/Självmord/Gore/Mondo/Hjärna

Såg de på Gates of metal i Hultsfred 2006 och då skar de upp en gris och tömde inälvorna och blodet över publiken..

Vad jag vet tillhör Mayhem/de ett norskt MCgäng idag.
__________________
Senast redigerad av ZEPMP 2014-07-14 kl. 23:02.
Citera
2014-07-15, 11:37
  #588
Avstängd
flashbackareees avatar
Är denne snubbe fortfarande aktiv ? de var en jävla feting till historia
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback