Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2014-01-29, 18:30
  #565
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Går runt där och tar kort och steffe ligger i kalsonger i en blodpöl på parkettgolvet

haha vafan
Citera
2014-01-29, 20:04
  #566
Medlem
Så jävla sjukt. Mitt liv är fantastiskt fortsätt man!
Citera
2014-01-29, 20:06
  #567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandnew
När du nyktrat till och är drogfri, inser du ditt värde? Herregud vad du skulle kunna skriva intressanta böcker. Inte bara självupplevt.. Jag tror du har talang för att skriva ruggigt bra deckare. Själv en deckar och boknörd. Du har genuin talang för berättarkonsten. Verkligen. Sögs in direkt i din historia och ville bara att det skulle fortsätta. Tro mig, du bör verkligen satsa på detta som yrke. Skit i drogerna bara så kommer ditt rätta ordbruk fram bättre.


Ehm, no.
Citera
2014-02-02, 16:47
  #568
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ungefär så här var det. Jag och morsan satt i färdtjänst efter jag varit in på sjukan.
Kommer ej ihåg anledningen. Åkte skytteltrafik hela den månaden. 7ggr var det väl iaf.

Iaf så sitter vi i sjuktransporten och jag jiddrar med steffeman (som vi kan kalla honom). Vi stannar vid
vägkanten och biffen hoppar in. Jag stryker honom lite på skallen som är nyrakad med hyvel.
Jaja, vi stannar och tar en faktura, som jag aldrig kommer betala. Vi knallar upp till mig och mycket riktigt
så ligger paketet där.

Jag får en karta Zopiklon 25st Lorazepam 1mg och polaren får iaf en karta Xanor 2mg.
Vi sitter och snackar lite och jag drar en rövare med 4st Imovane. Min kompis börjar tjata så han får 3st då,
jag får nån xanor av honom. Iaf så drar jag i mig en rektal-lösning liggandes i soffan. "Får jag låna den där
sen?" frågar han. Javisst säger jag och ger den till honom. "Är det lugnt om jag tvättar av den lite först"

Så ligger han i fosterställning i andra soffan och samtidigt hör man morsan från sovrummet
"Gör inte sådär! Det kan vara farligt för ändtarmen!"

Jag får en idé nu om att han ska stanna kvar under natten och dagen och vi ska flöddra järnet!

Jag tar alla 22st Lorazepamen som var på 1mg, Zopiklon har jag tagit 7st rektalt och 9mg Xanor av steffeman

Har ingen koll på hur mycket han tagit, men jag hetsar på honom att ta mer och mer tills det är slut.
Det går ett tag, men jag är så tolerant att jag ingenting känner. Rätt höga doser också ju, så konstigt.
Och Steffeman den gamle spjuvern ät helt normal, vilket är konstigt, men sen somnar som en gris.

Själv sitter jag och kollar några filmer. Machine Girl och House of 1000 corpses och väntar på morgon och att bolaget ska öppna. Jag var här såpass tolerant att nästan inget bet, även hur höga mängder jag tog. Det behövdes alkohol för att få igång ett rus.

Så jag spenderade natten med att duscha, raka mig på skallen och ringa runt lite folk (detta var typ kl 5-6 på morgonen)

Sen väckte jag Steffeman den klumpen. Han var då inte längre normal, som han var innan han han somnade och han var helt jäkla odräglig. Det första han häver ur sig är "Faaan nu har flöddret gått uuuuurrrhh".
Som verkligen ALLA verkligen säger när dom e tvärbänga, Han var ju allt annat än normal och gick loss på kylskåpet.

Där hittade han några pizzakanter som legat där i 3 veckor. "äähh jag e inte så kräsen" sa han, Satt och bredde fett med smör på kanterna. Stora klickar. Tappade även smör på golvet, och när jag uppmärksammade det så drog han bara upp det med pikfingret och slickade i sig det.

"Nu drar vi iaf till bolaget!" uppmanade jag. Jag gick vanligt och han vinglade fram och tjatade konstant om att det var skiiitlångt till systemet och hur jäkla normal han var.

Vi kom fram och gick in, jag hade massa pentagram och uppochnervända kors vill jag minnas och polaren tjatade
efter en stunds sluddrande fram 6st öl. Det enda vi hade råd med (och som det kommer visa sig var väl tillräckligt)
Vi kommer ut från bolaget på morgonkvisten och det första steffeman gör är att öppna en bärs knappt innan dörren bakom honon
hinner stängas. Och bara halsar som en idiot. "Jaha, det här kommer ju aldrig sluta bra tänkte jag".
Och ja, det skulle visa sig stämma bra.

Efter detta är det rätt svart för mig också, men har lite minnesluckor.

Jag har länge velat skära in "Jordfäst" på ena armen och "Griftefrid" på den andra. Som en scarification typ.
Brilliant nog så kommer jag på den ideen nu, och steffeman är inte den som e den. Frågat massa folk förut att hjälpa mig, men alltid fått nobben. Nu däremot så visste jag att Steffe verkligen skulle göra det! Det blev inte så bra dock. Har "Griftef" på ena armen som ser ut som en


Men men, här har vi en skitväck snubbe med en helt ny oanvänd förskärare, en helt ny brödkniv, (Vilken skulle visa sig väldigt vass)
Och jag kommer ihåg att jag satt och hetsade på honom. "Skär djupare, skär djupare!"

Ja, 2 pundare den ena skitväck, knivar och grejer. Black metal. Och som kan bli våldsamma. Iaf polaren,
Han är MMA instruktör och skitstor, jag skulle inte
ha en chans. Han sparkade faktiskt en snut i huvet och fick batongstryk, men mer om det senare...

Iaf så flippar han tillslut. Tar brödkniven och sågar rakt in i armen på iaf 3 olika ställen, enda ner till
benet var det ena (läkaren kollade med sårhake och sa det var det djupaste såret han sett).

Han skär iaf tillslut av en nervtråd nere vid handleden, så känseln i halva handen e borta.

Jag får chock och börjar böla och grejer. Det blir lätt så när man får rätt kraftiga skador oförberedd.
Han kastar sig ner på golvet och börjar skrika "Förlåt, Förlåt"

Äh men det är lugnt brorsan säger jag. Samtidigt så upptäcker jag att det rinner som en stråle från steffes
arm. Som när man sätter på kranen på tunn stråle. Och jag fattar ingenting, Har inte sett att han skulle skurit sig
måste han gjort när han slängde sig ner på golvet då.

Jag blöder rätt mycket, han blöder ännu mer.

Nu säger han att jag vill fan ha darkness över hela ryggen! Och sliter av t-shirten
Jaha, vad kan man göra annat än att slita fram förskäraren och riktigt skära in darkness.
Detta kan ta en stund som ni kanske förstår. Jag ba; "ddddee, AAArerr" och han stod
och härdade ut och typ "Uäääähhhhgggrrrr" Gjorde läten och grejer.

Efter detta har jag inte mycket minnen. Det var blod överallt. Steffe satte sig ner och satte
kniven mot halsen. Fick panik då och kutade ut i trappen och bara satte mig där.

Kom nån gubbe ganska direkt och såg helt chockad ut. "Jag ringer efter hjälp" skrek han.

Av nån anledning så gick jag då in och direkt in i köket och hämtar kameran. Går runt där
och tar kort och steffe ligger i kalsonger i en blodpöl på parkettgolvet och gjör "hornen".
Det fortsätter så en stund innan polisen kommer in. Dom har kommit en 7-8 gånger på en månad så
dom känner väl till mig. Dom tar iaf med mig ut och för mig mot en bänk där det sitter 2 14åringar som käkar
glass. Jag grötar med fingrarna i såret och gör ett kors i blod i pannan.

"Det är nog bäst att ni går härifrån nu, säger snuten till ungarna"

Sen får jag spel, men inte pga vad som hänt, utan att dom parkerat flera ambulanser utanför huset och flera snutbilar också

"Man skäms ju för grannarna" tyckte jag. Jag tror det 3-4 snutbilar och lika många ambulanser.

Jag sitter där och snuten håller på att småprata och ställa massa frågor. Men jag svarar aldrig på nåt i princip.
Då kommer ambulanspersonalen utspringandes. "Han tänker hoppa" skrek dom, och sen for varenda snut och ambulans i i lägenheten
Efter en stund kommer dom nu med honom på bår, och dom vill även lägga mig på bår. Så de la oss på bår och vi fick iaf skaka hand
"Nästa gång skär vi halsen av oss broder" sa jag.

Sen blir det lite svart. Men minns att polaren fick nå spel när dom skulle sy honom, för plötsligt hörde jag
att han flög upp och alla batonger slogs ut. Men det gick lugnt ändå tror jag...

Nästa grej jag minns så sitter jag sydd med morsan och farsan uppe på psyk med helt blodiga strumpor och byxor.
Inte bara det heller, jag var väldigt stolt över mina blodiga byxor, "ähhh dom ska jag aldrig tvätta" drog tom
den här Pelle "Dead" grejen, att jag skulle gräva ner dom tills dom blev riktigt äckliga, etc.

Morsan och farsan sittar och toktjatar om tvångsvård. Nu får nu fan låsa in honom! satt far min och sa, jag
blev skitarg såklart, och det var väl tur att det var 2 poliser i närheten...

Tillslut accepterar han att jag får 4st Stesolid 10mg dagligen samt 2st Imovane på natten. På nertrappning
jag fick absolut inte skriva ut mig. Det första som händer på ronden nästa dag är "jag skriver ut dig idag"

vAFAN! Tänkte jag, isf skulle han skriva LVM hade han lovat. Snart dyker iaf 2 snutar upp och det är bara att
hänga med ner till häktet. Jag fattade ingenting, och det var det nästan ingen som gjorde. Varken snuten eller
nån hade varit med om nåt liknande förut. Det var ju på frivillig basis liksom.

Sen till råga på allt så fick jag en riktig idiotläkare (som vanligt) som började påstå att jag ljög om hur många piller jag tagit och "då skulle du varit död nu" osv. En riktig idiot alltså. Sen säger jag att jag vill ligga kvar finns en häktes avd. Men då säger hon

"Du är inte sjuk, du är kriminell och ska inte vara här"
"Va, jag har inte gjort nåt säger jag"
"Jo, du har sparkat en polis i huvet"

Häktesvakterna berättade sen att det inte alls var jag, och jag förstod att det var gamle steffeman!

Tydligen hade dom slutat med Xanor på avgiftningen. Steffe agerade snabbt och skickade en spark i skallen på polisen bredvid som inte gjort ett skit. Sen blev det lite batonger.

Jaha, detta var typ allt. Vi satt anhållna ett par dagar och sen fick vi båda LVM till olika ställen.

Det var lätt värt ett halvårs tvångsvård. Fett som fan. Not.

http://www.expressen.se/nyheter/1.20...niv-efter-film

http://www.expressen.se/nyheter/1.20...skara-varandra

Enjoy! Hoppas att jag inte skrev för mycket fel. Pallade inte korrekturläsa...

Tänk på att det som står i tidningarna om filmerna stämmer inte! Hade inget med det att göra!

Jo just det. Farsan som fick sanera lägenheten var så jävla arg på mig. Ni vet ruttet blod luktar rätt illa... Han skällde ut mig i 40 min och skrek och gormade om vilken idiot du är osv. Sen var vi polare igen.

Asså jag garvade så jag höll på att svimma när jag läste detta, tack för underhållningen...
Citera
2014-02-02, 17:34
  #569
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
jag får nån xanor av honom. Iaf så drar jag i mig en rektal-lösning liggandes i soffan. "Får jag låna den där
sen?" frågar han. Javisst säger jag och ger den till honom. "Är det lugnt om jag tvättar av den lite först"

Så ligger han i fosterställning i andra soffan och samtidigt hör man morsan från sovrummet
"Gör inte sådär! Det kan vara farligt för ändtarmen!"
Citera
2014-02-04, 01:42
  #570
Medlem
Mycket intressant läsning, tack för att du delar med dig av alla bilder.
Citera
2014-02-24, 16:46
  #571
Medlem
gato12s avatar
Det verkar ha gått åt helvete igen...förmodligen har väl en del öl och piller inmundigats. Ser fram emot en ny tråd eller en fortsättning på den här!
Citera
2014-02-25, 13:11
  #572
Medlem
Citat:
Det var på lördagskvällen som polisen kallades till Bellmansgatan efter att en knivbeväpnad man gått till attack mot en grupp personer. En 58-årig man knivskars så illa av 33-åringen att hans finger nästan blev avhugget. Enligt polisen finns det ingen koppling mellan 33-åringen och hans offer.

När polisen kom till platsen ska den hotfulle mannen kommit emot dem med kniven. Enligt polisen sköt man varningsskott, men mannen fortsatte att närma sig. En av poliserna sköt då mannen i benet och han greps misstänkt för bland annat grov misshandel och hot mot tjänsteman.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.239...kjuten-knivman
Citera
2014-02-25, 16:01
  #573
Medlem
Adversariuss avatar
Det stämmer bra att det är vår käre TS som blivit skjuten av länsman efter ytterligare en berusad kniveskapad. Bekräftas på hans bands Facebooksida.
Citera
2014-02-25, 18:29
  #574
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemfaninte
http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.239...kjuten-knivman

Tror ni det blir rättspsyk eller kåken?
Citera
2014-02-25, 18:39
  #575
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
Tror ni det blir rättspsyk eller kåken?

Om jag har fattat det rätt enligt ett inlägg på facebook på deras bands sida vad den nu hette så ska väl han krypa in fyra månader o med det här så lär det väl bli ett par månader till.
Psykvård skulle ju behövas i alla högsta grad.
Citera
2014-02-25, 19:23
  #576
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxipower1
Om jag har fattat det rätt enligt ett inlägg på facebook på deras bands sida vad den nu hette så ska väl han krypa in fyra månader o med det här så lär det väl bli ett par månader till.
Psykvård skulle ju behövas i alla högsta grad.

Det är trummisen som åker in fyra månader. Jag är ganska säker på att det, i det här fallet, inte blir fängelse.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback