• 29 308 online
  • 1 184 191 medlemmar
  • 61 202 558 inlägg
Svara
2011-12-10, 19:41
Medlem
Moments avatar
Alltså jag förstår att du är inne på det här med skräckfilmer och satanism. Vad tror du påverkade dig mest, jag menar jag tror inte att det finns tillräckligt med piller i världen för att jag skulle låta någon skära mig till benet med en kniv. Uhhhh aja fan tur att du har Steffeman ialf vad vore Beavis utan Butthead . Kul med en rapport som har tidningsartiklar med sig.
Citera
2011-12-10, 19:43
Medlem
ojskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja, det mesta var ju sant, men inte att det skulle bero på filmerna.

Nä, kom till "Griftef" som ser ut att vara gjord av ett litet barn

Ja, den börjar komma tillbaka, detta var över 1 år sen---

Så fort jag får bilderna av snuten så ska jag slänga upp det jag har...
Har du några ärr att imponera med? Måste ju se "griftef"

Grym rapport förresten-
Citera
2011-12-10, 19:43
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Alltså jag förstår att du är inne på det här med skräckfilmer och satanism. Vad tror du påverkade dig mest, jag menar jag tror inte att det finns tillräckligt med piller i världen för att jag skulle låta någon skära mig till benet med en kniv. Uhhhh aja fan tur att du har Steffeman ialf vad vore Beavis utan Butthead . Kul med en rapport som har tidningsartiklar med sig.
Hahaha, nä jag ville bara ha det skrivet på underarmarna. Har velat det länge...

Ja, tänkte skicka med artiklarna också, samt bilderna när dom kommer...
Citera
2011-12-10, 19:45
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojski
Har du några ärr att imponera med? Måste ju se "griftef"

Grym rapport förresten-
ja ärr har jag! Postar dom då...
Citera
2011-12-10, 19:47
Medlem
tglrs avatar
Haha, det där lät som en flippad kväll.

Trodde på troll först, tills jag fick se artiklarna. Är dock inte helt övertygad än.
Citera
2011-12-10, 19:48
Medlem
Gröne Gunnars avatar
Kul att du kallar andra människor idioter, dags för lite självrannsakan kanske
Citera
2011-12-10, 19:50
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Jag måste bara få fråga:
Är du stolt över detta? För det verkar ju som att du tycker att detta är skitcoolt
Men det kanske är så man blir tuffa gänget i Kungsör, vad vet jag.
Senast redigerad av NuLugnarDuNerDig 2011-12-10 kl. 19:54.
Citera
2011-12-10, 19:52
Medlem
Bongmons avatar
En bit in i din rapport var ja bomsäker att du var troll.. Kom längre o blev mer o mer säker.. Sen backa du upp skiten med artiklar.. Det behöver ju inte vara du, du kan ha hittat dom o ljugit ihop hela historien. Men ja känner en skitzotyp med flera skitzovänner som bensar tillsammans, de är inte lika hardcore som du o din vän, men de är bra sjuka.

Inte för o va elak, men det är såna som dig som borde låsas in o behandlas med elshocker. O aldrig släppas ut.

Fy fan vilken sjuk människa du är, du kan inte skylla allt dedär på drogerna.. O du har ju psykiska bekymmer.. Fy fan..

Tänk er folk, att bensa o supa till det på fest.. Bli för bensad, tappa allt omdömme och då träffa denna duo.. De matar dig med mer o mer piller tills du dör i deras lägenhet i en blodpöl medans de målar väggarna med ditt blod o lyssnar på varg vikernäs (eller vafan han heter)..

Haha men du, sköt om dig.
Citera
2011-12-10, 19:52
Medlem
undergångs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tglr
Haha, det där lät som en flippad kväll.

Trodde på troll först, tills jag fick se artiklarna. Är dock inte helt övertygad än.

Känner herrn i fråga och kan intyga att detta inte är något trollande. Men vad gör egentligen mitt ord för skillnad.. Går väl inte att bevisa innan han återfått kameran från snuten.
Citera
2011-12-10, 19:58
Medlem
undergångs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
En bit in i din rapport var ja bomsäker att du var troll.. Kom längre o blev mer o mer säker.. Sen backa du upp skiten med artiklar.. Det behöver ju inte vara du, du kan ha hittat dom o ljugit ihop hela historien. Men ja känner en skitzotyp med flera skitzovänner som bensar tillsammans, de är inte lika hardcore som du o din vän, men de är bra sjuka.

Inte för o va elak, men det är såna som dig som borde låsas in o behandlas med elshocker. O aldrig släppas ut.

Fy fan vilken sjuk människa du är, du kan inte skylla allt dedär på drogerna.. O du har ju psykiska bekymmer.. Fy fan..

Tänk er folk, att bensa o supa till det på fest.. Bli för bensad, tappa allt omdömme och då träffa denna duo.. De matar dig med mer o mer piller tills du dör i deras lägenhet i en blodpöl medans de målar väggarna med ditt blod o lyssnar på varg vikernäs (eller vafan han heter)..

Haha, vilken pannbiff du är.. Här skriver han en tripprapport för att underhålla er och du klankar ned på hans person. Hatar sådana som du.. har ett bra liv och mår bra.. och kan aldrig sätta sig in i andras situationer. Dra åt fan med dig.
Peace.
Citera
2011-12-10, 19:59
Medlem
nyligenfikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Mja, nöjd vettefan.

Förlåt den var enbart till för att underhålla...

Det här kan nog vara den SJUKASTE tripprapporten jag har läst! Tyckte det luktade troll, men det kanske bara är lite krydda?
Citera
2011-12-10, 20:02
Medlem
nyligenfikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon

Jo, för forskningen har ju visat att elchocker är väldigt effektivt och borde användas mer. Det är därför det är en av de vanligaste behandlingsformerna mot psykiska sjukdomar. Jävla miffo.
Citera