Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-10, 00:11
  #145
Medlem
Tjena!

Har haft problem med tidig utlösning en längre tid.

En viktig grej att tänka på: Andas, tänk på den typ av suck som du ger ifrån dig under thriller/skräckfilmer efter en väldigt spännande och intensiv scen.

Om du inte är den typen som gillar filmer och därför inte riktigt förstår vad jag snackar om så kan du ju alltid tänka dig ett scenario i livet där du utsätts för hög spänning som hindrar dig från att andas en kort stund. Ett bra exempel är när du är nära på att krocka med cykel eller bil så att du i spänningens hetta kniper igen och håller andan tills situationen är under kontroll och du äntligen får pusta ut - en lättnads-suck är orden jag letade efter!

Dessa suckar kan då även användas för att lätta på trycket från sexets fysiskt känslomässiga spänning vilket är källan till den upphetsning som får dig på knä för att spruta.
Det bästa med att andas på det sättet är att många tjejer troligtvis kommer tycka ni låter sjukt sexig när ni älskar. lol.

Det jag menar är att ni inte ska prova sucka under sexet utan att ni ska stöna på samma sätt som man suckar efter en plötslig potentiell-fara i livet utanför sängen.

Det hjälper mig lite, dessutom tycker jag själv att jag låter lite äcklig när jag stönar vilket bidrar till att jag spänner av lite och kan koncentrera mig mer på det sköna med själva sexet och inte själva utlösningen.

Sen får tjejen tycka vad fan hon vill om att du måste dra ut och lugna dig flera gånger under sexet...

Långsamt sex kan faktiskt få tjejer att komma.

Peace!
Citera
2012-08-13, 02:43
  #146
Medlem
Skywallkers avatar
Jag trycker ibland under pungen, då kommer det absolut ingenting. Är detta samma sak?
Citera
2012-10-17, 12:53
  #147
Medlem
Jag har tränat detta i flera år och jag spänner och tränar även när jag har sex, tjejen njuter mer då. Jag har klarat att få orgasm utan någon utlösning med bibehållet stånd, så det är bara att köra på igen. dock så tar jag det lite lugnare under orgasmen så jag kunde fokusera på PC-muskeln. Får oftast bara€ halvkroppsorgasmer dock men helt ok. Ska försöka träna mer på att slappna av och fördela point of no return känslan mer i hela kroppen för att kunna njuta mera själv. Får se om jag fortfarande kan hålla inne utlösningen då. Det skulle vara guld
Är det någon mer som har provat detta med att slappna av utan att komma?
Citera
2012-10-17, 13:08
  #148
Medlem
Leafdrops avatar
Har börjat runka utan porr och det har funkat ypperligt. Dra i trallan i ca 20+ minuter varje dag utan porr (enbart fantasier). Pc-muskeln klarar jag av, men jag är en sådan som efter jag har kommit så blir jag helt 'off' och då ser jag inte poängen med PC-musklen,...
Citera
2013-10-08, 13:42
  #149
Medlem
Vill dela med mig av mina erfarenheter kring Pc-muskelövning och samtidigt tacka er som bidrog med tipsen i denna tråd.

Efter några veckors sträng övning med pc-muskeln märkte jag följande:

ett litet kraftigare stånd

ett större medvetande om när jag är påväg att komma (och kan då andas lugnt, spänna mig mindre, och framför allt slappna av pc-muskeln för att dröjja ut på detta)

när orgasmen väl kommit så långt in så spänner jag pc-muskeln och lyckas hålla tillbaks utlösningen med, nu kommer vi till det roliga, ett oförändrat stånd.

När jag sedan får en andra orgasm är den oerhört mycket kraftigare och skönare.

Jag rekommenderar verkligen pc-muskelövningar och att du tänker på din andning samt att inte spänna dig !
Citera
2013-10-13, 20:20
  #150
Avstängd
Jag gör det regelbundet eftersom jag vill ha en stark erektion inte ändrar tidig utlösning mycket för mig
Citera
2017-12-30, 20:13
  #151
Medlem
Stichys avatar
Jag tänkte dra igång 2018 med att testa dethär nån mer som är sugen? hur går det för er som bemästrar konsten? några tips?
Citera
2018-02-12, 09:33
  #152
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hansomfiser
Finns det någon/några här som det verkligen fungerat/fungerar för? Dvs att spänna till PC-muskeln och förhindra utlösning men ha orgasmen typ...
Har just börjat träna den muskeln på allvar, eftersom det gått dåligt o hålla utlösningen helt inne förra gångerna jag testat.

Jag kan stoppa utlösningen men jag får ingen orgasm.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback