2011-12-20, 02:33
Medlem
legoboys avatar
Står längst bak i hyllningskören för Stig-Britt och sparkar alla framför mig i röva så att de sjunger så högt som möjligt. Helt enormt bra jobbat! Massor av creds, cudos, +1s och Gilla.
Citera
2011-12-20, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartpixlad
Ponera att bilden är äkta men har manipulerats för att kunna presenteras som falsk d.v.s. man har ifrån hovet pyntat upp pengar men istället för att tysta ned det hela har man presenterat en uppebart fejkad bild. Bara att ta på foliehattarna och spåna vidare.
Haha det var min exakta tanke. Kan tänka mig att hovet skulle kunna hosta upp en del för att få Markovic att svälja sin stolthet för att kungen ska bli rentvådd.
Citera
2011-12-20, 02:34
Medlem
Bylines avatar
Finns det någon online vid denna sena timma som har kompetens att korrekturläsa min engelska översättning av pressmeddelandet?
Citera
2011-12-20, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Finns det någon online vid denna sena timma som har kompetens att korrekturläsa min engelska översättning av pressmeddelandet?

Ja jag kan göra det. Pma det. Men skulle kanske vara bra om någon annan också kollade det för säkerhets skull så man inte missar något.
Senast redigerad av Akvamarin 2011-12-20 kl. 02:38.
Citera
2011-12-20, 02:39
Medlem
SvinetPetssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byline

skulle kunna tänka mig att läsa igenom det, pm'a om du vill.
Citera
2011-12-20, 02:39
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvamarin
Ja jag kan göra det. Pma det. Men skulle kanske vara bra om någon annan också kollade det för säkerhets skull så man inte missar något.
You have mail.

Citat:
Ursprungligen postat av SvinetPetsson
skulle kunna tänka mig att läsa igenom det, pm'a om du vill.
You have mail.
Citera
2011-12-20, 02:41
Medlem
Snass avatar
Riktigt grymt jobbat!

Ska bli kul att se vad som händer här näst
Citera
2011-12-20, 02:42
Medlem
Motvillig 1.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN
Skrev ett inlägg om avslöjandet på Riktiga Nyheter och ett par extra frågor + svar från Stig-Britt är inkluderade
http://riktiganyheter.se/2011/12/anv...gen-ar-terjad/
En liten petgrej.
Kungen och Silvia intervjuades inte 1967. De traffades i Munchen 1972. Intervjun ar nog fran 1976.
Citera
2011-12-20, 02:47
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig 1.1
En liten petgrej.
Kungen och Silvia intervjuades inte 1967. De traffades i Munchen 1972. Intervjun ar nog fran 1976.

Ajdu, miss av mig. Det är korrigerat nu. Tack så mycket för att du såg det och sa till.
Citera
2011-12-20, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
Carl-Gustavs ära och monarkin i Sverige är räddade, och skitsnacket kan läggas till handlingarna som en konspiration.
Härmed nomineras Flashback och Stig-Britt till Nordstjärneorden.

Carl-Gustav har ingen "ära" som riskerade att försvinna i och med detta avslöjande. Ingen kung har någon ära längre. Kungen är inte "kungen" längre. Han är en mediaperson.

Titta på syftet med hela den här debatten. Var det att ta upp kungens senaste möte i utrikesnämnden? Hans nästa statsbesök? Faktumet att han står över demokratiskt stiftad lag och aldrig kan åtalas? Invigningen av en dalahästfabrik i Borlänge? Nej, människor ville veta så mycket som möjligt om saker som inte har något att göra med det som gör honom till kung. Finns det någon som helst möjlighet att tilldela ett sådant skvallerobjekt "ära"? Har då även Tom Cruise "ära"?

Och monarkin var aldrig någonsin i fara. Det absolut värsta som kunde ha hänt -- och sannolikheten för det var hela tiden minimal -- var att han abdikerade och Victoria blev drottning.

Monarkin kommer vara kvar i Sverige ett bra tag till. Ingen vill bli av med den. Ingen vill att Brangelina ska försvinna från medierna heller. De är ett tidsfördriv och ett samtalsämne vi inte gärna gör oss av med.
Citera
2011-12-20, 03:12
Medlem
zamiocs avatar
Stig-Britt ska då få ett personligt brev av hovet får man tycka.
Citera
2011-12-20, 03:22
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zamioc
Stig-Britt ska då få ett personligt brev av hovet får man tycka.
Hen borde bjudas in på audiens eller åtminstone en bal... eh... lunch på slottet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in