Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-20, 18:41
  #193
Medlem
DyreNs avatar
gått på detta cirka 15-30 dagar fr.om februari tills nu, inte jättebra, inte jättedålig.
farligt lätt att vara vaken 24-36 timmar på detta utan att känna av när kroppen behöver vila och vissa perioder kan man bli väldigt paranoid.
Det är svårt att märka av att man är påverkad antar jag eftersom jag bor med min familj och dom har inte sagt något om mitt beteende de senaste 3 månaderna.

Svarar gärna på frågor om mer av mina erfarenheter i pm.
Citera
2014-04-20, 21:18
  #194
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyreN
gått på detta cirka 15-30 dagar fr.om februari tills nu, inte jättebra, inte jättedålig.
farligt lätt att vara vaken 24-36 timmar på detta utan att känna av när kroppen behöver vila och vissa perioder kan man bli väldigt paranoid.
Det är svårt att märka av att man är påverkad antar jag eftersom jag bor med min familj och dom har inte sagt något om mitt beteende de senaste 3 månaderna.

Svarar gärna på frågor om mer av mina erfarenheter i pm.

Testade två batcher av denna, båda blev det ett par tillfällen några dagar i rad på om än med lite sömn. Den första batchen var det inge vidare att vara vaken för länge på, inte för jag blev paranoid utan snarare för jag blev allt annat än just det trots bristen av sömn och till slut helt enkelt märkte själv hur skruvat ens beteende blev. Dock var allt som vanligt igen efter en ordentlig natts sömn och ett stopp av sessionen.

Andra batchen upplevde jag som klart renare i sitt rus, utan den mindfuck som tidigare upplevts.
Citera
2014-04-20, 21:55
  #195
Medlem
Vart får ni tag på detta? hittar det inte nånstans på alla Rcshoppar jag vet om
Citera
2014-04-21, 02:00
  #196
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pzykz
Vart får ni tag på detta? hittar det inte nånstans på alla Rcshoppar jag vet om

Finns inte inne längre hos någon shop vad jag vet, rc-store hade det i början men har inte tagits in något mer. Mejlade och frågade om de hade tanke att få den igen vilket de trodde men inte inom den närmsta tiden åtminstone.
Citera
2014-04-21, 12:58
  #197
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Finns inte inne längre hos någon shop vad jag vet, rc-store hade det i början men har inte tagits in något mer. Mejlade och frågade om de hade tanke att få den igen vilket de trodde men inte inom den närmsta tiden åtminstone.


är så att det säljs hejvilt i stan och kostar skjortan så vill hellre köpa hem det för 2-300kr/g har hittat en sida men vetefan om den är grön asså..
Citera
2014-04-21, 20:46
  #198
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pzykz
är så att det säljs hejvilt i stan och kostar skjortan så vill hellre köpa hem det för 2-300kr/g har hittat en sida men vetefan om den är grön asså..

Förstår, gatuförsäljning har jag mindre koll på och särskilt detta med RC's.
__________________
Senast redigerad av Presentpapper 2014-04-21 kl. 20:53.
Citera
2014-07-04, 08:56
  #199
Medlem
ZEPMPs avatar
Saknar pentylone, vad hände egentligen? Den är ju inte ens klassad.
Citera
2014-08-16, 23:23
  #200
Medlem
Drog i mig en näsa på ca 170 mg. strax innan kl 23. Det kluver på stadigt utan att vara påfrestande i ungefär 20 minuter och verkar ha börjat plana ut. Väldigt skön i både kroppen å knoppen med klart påtaglig stimulans, visst välmående och antydan till eufori. Smaken är till viss del kemisk men märkligt söt.. Helt klart ett plus i kanten att det smakar godis när det väl rinner ner! xD

Nu återstår väl att må gött en stund så återkommer jag när det dalat.
Citera
2014-08-16, 23:58
  #201
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fogelholk
Drog i mig en näsa på ca 170 mg. strax innan kl 23. Det kluver på stadigt utan att vara påfrestande i ungefär 20 minuter och verkar ha börjat plana ut. Väldigt skön i både kroppen å knoppen med klart påtaglig stimulans, visst välmående och antydan till eufori. Smaken är till viss del kemisk men märkligt söt.. Helt klart ett plus i kanten att det smakar godis när det väl rinner ner! xD

Nu återstår väl att må gött en stund så återkommer jag när det dalat.

Pulvret är riktigt äckligt att snorta tycker jag. Så fantastiskt poröst och fluffigt att jag blev galen av att försöka att få det upp i näsan utan att det skulle fara genom och landa i lungorna.

Smaken är också speciell som du säger. Helt olikt allt annat jag provat genom åren!
Citera
2016-09-11, 13:49
  #202
Medlem
Bullsquids avatar
Kört lite experiment på detta de senaste veckorna.
Inget överdrivet varken bra eller dåligt.... kör lagom doser nasalt dvs under 100 mg och inte fylla på för mycket är det helt ok. Kompisar har kört mycket högre doser och fyllt på hela tiden och då fått en ganska grov AT men det är nog inte konstigt.

Körde också en dos på ca 50-60 mg Methylone som är en liknande substans i fredags men fick då lite väl stark effekt och en efterstimulans som höll i sig minst 12 timmar.

Alla MDMA analoger bör man nog alltid ta små doser av först och vara försiktig med återdosering.

Känner av lite nu att jag börjar må bra och blir piggare
Citera
2017-03-31, 18:47
  #203
Medlem
Fortfarande oklassad va?
Citera
2017-03-31, 19:12
  #204
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doublelow
Fortfarande oklassad va?

Nix, narkotika sedan 16:e janurari 2015.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback