Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2021-03-09, 10:55
  #49
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perish79
Lance Waldroup 30 som är en av personerna i serien har vist hittats avliden i sin säng den 25 februari.

Det var väl bara en tidsfråga egentligen, han hade ju platsat i My 600 life.
Citera
2021-03-09, 15:21
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Det var väl bara en tidsfråga egentligen, han hade ju platsat i My 600 life.
Ja han var ju ingen lättviktare direkt. Hade väl dessutom problem med missbruk. Tråkigt oavsett.
Citera
2021-03-09, 16:35
  #51
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perish79
Ja han var ju ingen lättviktare direkt. Hade väl dessutom problem med missbruk. Tråkigt oavsett.

Ja visst är det tråkigt, minns när han gjorde ”absinth” och det blev totalt misslyckat 😁
Citera
2023-03-17, 19:33
  #52
Medlem
XtraXs avatar
Fan vad den här serien har tappat det, allt är ju bara regisserat nonsens nuförtiden.
Citera
2023-03-18, 14:34
  #53
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Fan vad den här serien har tappat det, allt är ju bara regisserat nonsens nuförtiden.
Ärligt talat, har det inte varit regi hela tiden? Alla borde ju åkt in i finkan annars. Har ju mycket svårt att polis och deras åklagarväsende inte skulle sett till den saken om det var äkta.

Lance Waldroup, ja jag visste inte att han dött men jag är inte förvånad. Självklart trist men med den vikten kombinerat med missbruk och sjukdom så var det väl kanske inte allt för förvånande. Vill minnas att han även hoppat av skolan i ett rätt tidigt stadium, kanske var han mobbad vilket nog heller inte är helt otroligt.

EDIT: Ang. regi: Det samma gäller väl även Discoverys 90 Days To Wed.
Citera
2023-03-18, 14:50
  #54
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Fan vad den här serien har tappat det, allt är ju bara regisserat nonsens nuförtiden.

Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ärligt talat, har det inte varit regi hela tiden? Alla borde ju åkt in i finkan annars. Har ju mycket svårt att polis och deras åklagarväsende inte skulle sett till den saken om det var äkta.

Lance Waldroup, ja jag visste inte att han dött men jag är inte förvånad. Självklart trist men med den vikten kombinerat med missbruk och sjukdom så var det väl kanske inte allt för förvånande. Vill minnas att han även hoppat av skolan i ett rätt tidigt stadium, kanske var han mobbad vilket nog heller inte är helt otroligt.

EDIT: Ang. regi: Det samma gäller väl även Discoverys 90 Days To Wed.
Det har varit regisserat redan från första början.
Rent hittepå program och någon sprit framställs aldrig.
Förstår inte varför folk vill se på sådant här trams?
Citera
2023-03-18, 14:54
  #55
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det har varit regisserat redan från första början.
Rent hittepå program och någon sprit framställs aldrig.
Förstår inte varför folk vill se på sådant här trams?
Ska väl erkänna att jag kan tycka att det har ett visst underhållningsvärde, samma med 90 Day, men man vet att det är regi. Å andra sidan finns det de som kollar på Paradise Hotel osv vilket jag tycker är ännu sämre.
Citera
2023-03-18, 14:58
  #56
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Ska väl erkänna att jag kan tycka att det har ett visst underhållningsvärde, samma med 90 Day, men man vet att det är regi. Å andra sidan finns det de som kollar på Paradise Hotel osv vilket jag tycker är ännu sämre.
Visst kan det vara kul att kolla på det någon gång, framförallt att höra deras dialekt.
Men att det finns folk som tror att det är på riktigt är helt otroligt.

Paradise hotel har jag aldrig sett, kommer inte att göra det heller.
Citera
2023-03-18, 14:59
  #57
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det har varit regisserat redan från första början.
Rent hittepå program och någon sprit framställs aldrig.
Förstår inte varför folk vill se på sådant här trams?

Håller med, men tycker ändå att det var rätt skoj i början när man fick följa Tim och Tickle. Nu har det spårat ur fullständigt ta gårdagens avsnitt som exempel. Där man fick se de två skäggiga tjockisarna smyga runt och sätta nån jäkla spårsändare på de två svarta konkurrenters bil. Skitlöjligt, ger upp det här tramset nu. Hoppas det är sista säsongen.
Citera
2023-03-18, 15:03
  #58
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Håller med, men tycker ändå att det var rätt skoj i början när man fick följa Tim och Tickle. Nu har det spårat ur fullständigt ta gårdagens avsnitt som exempel. Där man fick se de två skäggiga tjockisarna smyga runt och sätta nån jäkla spårsändare på de två svarta konkurrenters bil. Skitlöjligt, ger upp det här tramset nu. Hoppas det är sista säsongen.
Tickle var väl han som var med i början som verkade helt lobotomerad?
Han fick väl en egen show sen?
Citera
2023-03-18, 15:12
  #59
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Håller med, men tycker ändå att det var rätt skoj i början när man fick följa Tim och Tickle. Nu har det spårat ur fullständigt ta gårdagens avsnitt som exempel. Där man fick se de två skäggiga tjockisarna smyga runt och sätta nån jäkla spårsändare på de två svarta konkurrenters bil. Skitlöjligt, ger upp det här tramset nu. Hoppas det är sista säsongen.
Ja, jag tror de börjat på sista versen nu. Det känns rätt uttjatat och det blir tydligare och tydligare att det är regi alltihopa. Jag håller även med om att det är lite kul att höra sydstatsdialekten. Gillade serien bäst i början innan Tim "blev laglig". Tycker serien ändrat sig rätt mycket sen dess.

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Tickle var väl han som var med i början som verkade helt lobotomerad?
Han fick väl en egen show sen?
Det stämmer. Han har väl minst en "spinoff" och han ser ju konstant påverkad ut. Jag vill minnas att det var rätt många år sen det kom någon serie som handlade om honom där han bodde i Gretna, och det var en riktig skitproduktion.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback