Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-12-07, 14:21
  #1
Medlem
Hejan!

Idag var jag på Uniflex bemaning för en arbetsintervju, Skickade in mitt cv och peronliga brev i Fredags till dom. Blev uppringd av dom i måndags, då dom frågade om jag ville komma på en arbetsintervju idag.

Intervjun gick bra, han som intervjuade mig sa att dom skulle höra av sig när det fanns något ledigt jobb.

Har ni erfarenheter i från uniflex? hur funkar det?
Kommer dom ringa upp mig om någon vecka o säga att dom behöver mig eller skiter dom i det?

Tänkte mest då det är ett bemaningsföretag så brukar dom ju anställa rätt mycket folk?

Mvh Fr0lle
Citera
2011-12-07, 14:35
  #2
Medlem
lazors avatar
Jag fick jobb via Uniflex på ett uppdrag, där särkilda erfarenheter krävdes. Så min intervju var riktad mot det spesifika jobbet, och jag fick besked på plats att jag får jobbet. Men du har bara sökt random jobb eller?
Citera
2011-12-07, 14:36
  #3
Avstängd
MatteSnilles avatar
Vad var det för jobb du sökte? Ålder?
Jag fick jobb genom Uniflex 2007
Citera
2011-12-07, 14:37
  #4
Medlem
Okej, yes det gjorde jag. Man får ju fylla i på hemsidan när man söker va man kan tänka sig. Fyllde väl i 15 olika. Så då ringde dom, och nu sa han att dom skulle höra av sig om det blev aktuellt med något
Citera
2011-12-07, 14:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MatteSnille
Vad var det för jobb du sökte? Ålder?
Jag fick jobb genom Uniflex 2007


Inget specifikt utan bara skickade mitt cv till dom, och valde kanske 15 olika jobb jag va sugen på.
är 19 år. Det är mitt första jobb ifall jag skulle få detta.

Har ju haft endel praktiker och sommarjobb dock
Citera
2011-12-07, 14:41
  #6
Avstängd
MatteSnilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MatteSnille
Vad var det för jobb du sökte? Ålder?
Jag fick jobb genom Uniflex 2007

ok, innan jag fick jobbet hade jag sökt annat på Uniflex och då ringde dem och berättade det då jobbet gått till annan sökande, han uppmanade mig att söka fler då min profil stämde in så skulle jag nog få jobb genom den, och så blev det
Citera
2011-12-07, 14:44
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MatteSnille
ok, innan jag fick jobbet hade jag sökt annat på Uniflex och då ringde dem och berättade det då jobbet gått till annan sökande, han uppmanade mig att söka fler då min profil stämde in så skulle jag nog få jobb genom den, och så blev det


Okej
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback