Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-18, 13:09
  #217
Medlem
Hirvis avatar
Jag har faktiskt lite skvaller här, via en förstahandskälla.

För 2 år sen raggade jag en del på en tjej, det rann sen ut i sanden men hon var massös för Brynäs och erkände en gång för mig att hon faktiskt haft sexuella förbindelser med Järnkrok trots hans flickvän. Mer än en gång.
Citera
2015-01-29, 21:23
  #218
Medlem
WippaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Hans syster är lesbisk och har just gift sig. En riktig pingla som tyvärr gått förlorad till motståndarlaget.
Citat:
Ursprungligen postat av WippaN
Nä du...
Citat:
Ursprungligen postat av TJisander
Detta stämmer inte. Calles lillasyster är 93a och absolut inte lesbisk!
Citat:
Ursprungligen postat av WippaN
More like it! Bodde granne med henne, utomlands i somras.

Jag sitter fortf och trycker på bilden jag tog på en helt utslagen Jos****e Järnkrok i stringtrosor och finnig röv från Cypern, Ayia Napa 2011. Hon kom hem dyngrak från krogen en natt till hotellet vi bodde på, så "bäddade ner" henne och gav henne vatten (ja, vi hade tillgång till deras hotellrum). Bara en riktigt sjuk person hade utnyttjat situationen i sexuellt syfte. Jag förmådde mig bara ta en bild (eller två)
Citera
2015-03-26, 21:32
  #219
Medlem
Kollade igenom mina gamla inlägg och fann ett inlägg jag skrev i den här tråden för ungefär 3 år sedan. Vet inte vad som flög i mig men som alla som läst inlägget säkert förstod så är det bara en massa skitsnack rakt igenom. Anmälde mitt eget inlägg men fick som svar av mod att istället skriva ett inlägg i tråden där jag förklarar hur det ligger till.

Jag har ingen relation till varken Calle eller hans tjej, jag vet ingenting om dem. Jag är övertygad om att båda är bra människor och ber om ursäkt för den dynga jag spred i inlägget. Helst hade jag sett att inlägget raderas då det inte tillför diskussionen och inget jag står för, men nu får det bli en ursäkt istället.
Citera
2015-03-26, 22:06
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heligaborg
Kollade igenom mina gamla inlägg och fann ett inlägg jag skrev i den här tråden för ungefär 3 år sedan. Vet inte vad som flög i mig men som alla som läst inlägget säkert förstod så är det bara en massa skitsnack rakt igenom. Anmälde mitt eget inlägg men fick som svar av mod att istället skriva ett inlägg i tråden där jag förklarar hur det ligger till.

Jag har ingen relation till varken Calle eller hans tjej, jag vet ingenting om dem. Jag är övertygad om att båda är bra människor och ber om ursäkt för den dynga jag spred i inlägget. Helst hade jag sett att inlägget raderas då det inte tillför diskussionen och inget jag står för, men nu får det bli en ursäkt istället.

Säg din ursäkt till dom.
Du kan ju göra ett hembesök?
Citera
2015-03-26, 22:30
  #221
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heligaborg
Kollade igenom mina gamla inlägg och fann ett inlägg jag skrev i den här tråden för ungefär 3 år sedan. Vet inte vad som flög i mig men som alla som läst inlägget säkert förstod så är det bara en massa skitsnack rakt igenom. Anmälde mitt eget inlägg men fick som svar av mod att istället skriva ett inlägg i tråden där jag förklarar hur det ligger till.

Jag har ingen relation till varken Calle eller hans tjej, jag vet ingenting om dem. Jag är övertygad om att båda är bra människor och ber om ursäkt för den dynga jag spred i inlägget. Helst hade jag sett att inlägget raderas då det inte tillför diskussionen och inget jag står för, men nu får det bli en ursäkt istället.

Har du kollat på TV3 nyligen, snart knackar Trolljägarna på hemma hos dig så gör som tipset inlägget ovan be om ursäkt till dom personligen för det var inte trevliga ord du skrev men cred att du växte upp också.
Citera
2015-04-15, 13:07
  #222
Medlem
Brainmydamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heligaborg
Jävlar ja, slampa är precis det rätta ordet! Ett riktigt luder, liten och bimbo dessutom.
Kan tänka mig att hon ligger med halva laget, förmodligen under hemmamatcherna med spelarna som är skadade.
Hon skulle väl säkert kunna på fullaste allvar tro att hon rehabiliterar dem genom att ta den i sin horstjärt och svälja stora klunkar hockeysperma!
Nej man undrar vad som hänt med unga killars smak för tjejer. Men ja, han ser väl henne som en smutsig knulldocka och inget annat. Han kan dumpa henne och stadga sig med en mer mogen kvinna på andra sidan atlanten om han så behagar, vilket jag hoppas eftersom att Calle är en bra snubbe.
Dig skulle aschberg besöka.. Angående cj så verkar han vara en trevlig prick men framförallt en mkt bra hockeyspelare!
Citera
2017-04-09, 17:45
  #223
Medlem
XxDrag0N-Sl4y3RxXs avatar
Frugan verkar ha ny pojkvän, enligt FB. How comes?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback