Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-12, 14:50
  #13
Medlem
discomusens avatar
Alright, vi har nära till playa del ingles och där ska vi festa...vi ses i vimlet
Citera
2011-12-12, 16:03
  #14
Medlem
veexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Tro mig, kommer vara proppfullt i år. Gran Canaria är den mest bokade resan vintern 2011-2012 och det visar alla resebyråernas försäljningsstatistik. Flygen går från i princip alla Sveriges flygplatser och städer. Från Luleå uppe i norr ner till Malmö i söder. Räkna med svennebananbomb där nere. Ses där!

Ja jag hoppas det i alla fall! Men blir så skeptisk, bokade via ving för mer än en månad sedan, och än idag (!) finns det resor den 15, för lite drygt 2000 bara, helt stört billigt. Av det att döma känns det som att det är ett svalt intresse, men vi får se.
Citera
2011-12-12, 16:05
  #15
Medlem
veexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Jag åker dit med tjejerkompisar i alla fall och ska bo vid Puerto Rico ungefär Själv då?

Neeeej! Puerto Rico? Hur kan ni vilja bo där helt isolerat, när man kan bo i playa del inglés?
Citera
2011-12-12, 17:05
  #16
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veex
Neeeej! Puerto Rico? Hur kan ni vilja bo där helt isolerat, när man kan bo i playa del inglés?

Ok det är inte puerto rico riktigt...vet bara att det ligger nära haha. http://www.fritidsresor.se/resa/span...n=vinter-11-12 heter hotellet, ingen aning om vart det ligger men som sagt nära puerto rico tror jag hotellet är så sjukt nice så det är värt att bo där haha!
Citera
2011-12-12, 17:09
  #17
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veex
Ja jag hoppas det i alla fall! Men blir så skeptisk, bokade via ving för mer än en månad sedan, och än idag (!) finns det resor den 15, för lite drygt 2000 bara, helt stört billigt. Av det att döma känns det som att det är ett svalt intresse, men vi får se.

2000..jäklar! vi har köpt våra för ca 8000/person och då ingår all inclusive ifs men. Ganska dyrt va? Men vi var sent ute också(familjerna bokar ju oftast typ ett halvår i förväg lol). Från min stad är alla flyg fullbokade fram till i januari Du kanske bor i en håla eller så?
Citera
2011-12-12, 17:26
  #18
Medlem
veexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
2000..jäklar! vi har köpt våra för ca 8000/person och då ingår all inclusive ifs men. Ganska dyrt va? Men vi var sent ute också(familjerna bokar ju oftast typ ett halvår i förväg lol). Från min stad är alla flyg fullbokade fram till i januari Du kanske bor i en håla eller så?

Det var hiskeligt. Haha, nej bor inte i en håla, åker från arlanda
Citera
2011-12-12, 17:40
  #19
Medlem
Jag kommer o bo mitt i playa del ingles. Har hyrt en lägenhet där.
Citera
2011-12-16, 11:26
  #20
Avstängd
Gran Canaria helt klart. Bättre stränder än de skit sränderna i Las Americas. Vi brukar alltid gå till fina La Pinta stranden då stranden nedasför vårat hotell. Playa del bobo suger. Och större köpcentrum har de med. Anledningen till varför vi åker till TF istället för GC är att där har jag varit 20 ggr samt så ligger siam park på teneriffa!
Citera
2011-12-19, 20:07
  #21
Medlem
Bratagurras avatar
Har varit på både öarna. Teneriffa åkte jag runt hela ön på en dag! Underbart må jag säga! Vill du festa mer skulle jag nog säga Las Palmas på Gran Canaria. Annars är de väldigt lika på det planet
Teneriffa är mer grönt på norra sidan medans Gran Canaria är mer kalt. Tror jag..
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1733374

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback