Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-05, 17:33
  #1
Medlem
nu räknas väll inte Disco-Kjelle som någon kändis direkt, men visste inte vart jag skulle lägga den här tråden.
ni som sett programmet 100 Höjdare och inslaget med Disco-Kjelle där han berättar han inte tycker om svenska tjejer för att så många är bi-sexuella. Såg väll då också att han träffat en Afrikansk kvinna via internet som heter Gifty som skulle komma och bo med honom, så fråga nu är det någon som vet om Gifty kom? eller Dansar Kjell fortfarande runt i Avesta i hopp om att Gifty ska komma?
Citera
2011-12-05, 20:21
  #2
Medlem
Lazermannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeanCarter
nu räknas väll inte Disco-Kjelle som någon kändis direkt, men visste inte vart jag skulle lägga den här tråden.
ni som sett programmet 100 Höjdare och inslaget med Disco-Kjelle där han berättar han inte tycker om svenska tjejer för att så många är bi-sexuella. Såg väll då också att han träffat en Afrikansk kvinna via internet som heter Gifty som skulle komma och bo med honom, så fråga nu är det någon som vet om Gifty kom? eller Dansar Kjell fortfarande runt i Avesta i hopp om att Gifty ska komma?

Nej, Gifty var ett sk. Nigeria-brev. Kjelle blev blåst på konfekten !!!
Citera
2011-12-05, 23:21
  #3
Medlem
fråga honom

http://www.facebook.com/profile.php?id=609497095
Citera
2011-12-05, 23:23
  #4
Medlem
kjelle ryter ifrån:

Kjell Söderlund
Jag är inte rasist , men säger vad jag tycker ! En mörkhyad man som pratar skånska kom fram till mig ikväll , talade utan vidare om att jag var värdelös att dansa . Jag blev irreterad och svarade , håll dig i djungeln med dina kamrater ! Nu får det vara nog med invandringen , om de inte kan sköta sig . Discokjelle
Dela · den 26 november kl. 03:17 ·


Lite konstigt med tanke på Gifty
Citera
2011-12-06, 14:38
  #5
Medlem
på allmän info har han ju skrivit
''Gillar ? Det vet dom flesta , som såg mig på tv:n ! Kanske flyttar hon hit snart , det kommer att bli mycket snack''

antingen har han glömt att uppdatera sin status eller så tror han fortfarande att Gifty är på väg

han verkar inte vara jätteförtjust i avesta polisen heller!
__________________
Senast redigerad av SeanCarter 2011-12-06 kl. 14:51.
Citera
2012-06-16, 03:50
  #6
Medlem
B´stards avatar
Det är bara han som är skriven på adressen enligt ratsit, så någon Ghifty blev det nog inte...
Citera
2012-06-16, 03:53
  #7
Medlem
Dreijers avatar
Nej. Jag har talat med honom flera gånger. Han är fortfarande singel och säkerligen väldigt oknullad.
Citera
2012-08-07, 21:15
  #8
Medlem
Theberzerkers avatar
Sanningens stund närmar sig för Kjelle!

"Afrikaresan närmar sig , försöker att planera allt jag ska ta med ! Har skaffat solskydd och tabletter utifall jag blir sjuk , växlat pengar har jag också gjort . Fick även vaccinera mig mot många sjukdomar , bättre att vara säker tänkte jag . Men mycket kan hända , eftersom att jag inte åker på någon charterresa ! Discokjelle"
"Jag vet att tabletterna är viktiga , malaria är vanligt i Afrika ! Kondom använder jag inte , förstör hela nöjet med att ha sex ."

En mycket vis man.
Citera
2012-08-07, 21:19
  #9
Medlem
Theberzerkers avatar
Undrar dock hur Hela hans nöje med sex kan grunda sig på att inte använda kondom...
Bara jag som kom att tänka på den där stora pappersrullen som säkerligen kan användas med fördel vid diverse watersports-lekar?

2:40 http://www.youtube.com/watch?v=TGwisRUWWY8
__________________
Senast redigerad av Theberzerker 2012-08-07 kl. 21:29.
Citera
2012-08-07, 22:18
  #10
Medlem
Sven-Gustafs avatar
22 juli

"Vilken skillnad det är på olika discjockeyn , igår var det trevligast på Victuscella ! Sen tog jag även avsked av en vän där , imorgon reser han tillbaka till Tanzania . Men det är många på Etage , som frågar hur länge jag blir kvar i Afrika också . Jag blir där i två veckor , men efter det blir det mindre dans eftersom hon flyttar med till Sverige . Discokjelle"

Han har alltså fått napp.
Citera
2012-08-07, 22:49
  #11
Medlem
B´stards avatar
Där ser man! Var ju ändå en 6 år sedan det programmet sändes - han jobbar inte alltför snabbt...
Citera
2013-06-25, 02:13
  #12
Medlem
powkefs avatar
Bumpar lite och fortsätter tråden om det går bra.

Jag har sett honom ett flertal gånger i Falun nu och han dansar fortfarande väldigt ensamt. Är väl någon full tjomme som ställer sig och ska dansa med honom för att han är "känd" men annars är han rätt så själv.

Jag var på ETAGE för några veckor sedan, full och orkade inte stå på dansgolvet mer. Så jag kände helt enkelt för att gå och prata med Kjelle som stod i baren med en cola i handen. Småpratade bara först och frågade om det var cola han drack eller om det var en drink.

"- Jag har varit nykter i ** år! Det var inte så svårt att sluta, jag gjorde det bara." Sa han och lät väldigt stolt. (jag minns inte hur många år han sa, kan ha varit 2, 7 eller 10, haha...)

Vet att han nämnde någon (tåg?)olycka också, men minns ej mer hur och vad det handlade om.

Sen fortsatte han, och jag kan lova att han öppnade upp sig... rejält... Han pratade om sin son, som varit/är tung narkoman. Hur denne har suttit i fängelse och som till och med hade försökt döda Kjelle en gång i tiden. Nu pratar dom inte längre, kanske beror det på att Kjelle slängde ut honom tillslut helt enkelt.

Har han en son? Och varför har vi inte fått höra något om detta tidigare i så fall? Jag skulle gissa på att hans son (om han finns) är närmare 25 år idag, men vem är han? Kan allt detta stämma?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback