Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-12-04, 19:57
  #13
Medlem
Rebelsons avatar
DET tänkte jag inte på. bra att du tog upp det.



Citat:
Ursprungligen postat av DrJohnBWatson
Jag vill tro att det finns övernaturliga gåvor men...

Om man gör en sökning på alla dina inlägg på Flashback och läser då får man också en bild av dig. Kanske inte helt sann men troligen kan man förstå ungefär vilken ålder du har, vilken livssituation och vilka intressen du har.

Inget ont sagt om skelefteewa. Hon kanske har speciella förmågor.
Citera
2011-12-04, 20:00
  #14
Medlem
Rebelsons avatar
Ja måste bara tillägga att det som skelefteewa sa till mig har ingenting med det som jag skrivit i forumet här, så det tar jag inte med i beräkningen
Citera
2011-12-04, 20:19
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelson
Alltså 74% är inte är bättre än medel men samtidigt långt ifrån den procent där man kan säga att det är vattentätt.
Mycket av det som sägs kan många känna igen sig i om man tänker efter tillräckligt mycket.

Men 74% är i alla fall rätt bra. men personen som spådde mig kunde lika gärna ha sagt en extra grej som inte alls stämde på mig och då skulle % betydligt sjunka.

Men Ja! En sak som beskrevs tog jag väldigt personligt (Därav ökade %) och en annan sak skulle kunna stämma. Den tredje saken kunde jag inte sätta mig in i.

Sammanfattningen är att med mina 74% är jag inte övertygad, men man blir nyfiken och vill veta mer! Antar att det är på så vis dom tjänar sina pengar. Människor kan bli beroende av andlighet
Men som jag sa, en spådom kan inte bedömas direkt, det måste ju gå en tid, så man ser om det man ser slår in. När man spår ser man ju framåt i tiden, det går inte säga att nej det var fel, nu fanns personen jag beskrev i din närhet redan, men resten återstår att se.
Citera
2011-12-04, 20:29
  #16
Medlem
Rebelsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
När man spår ser man ju framåt i tiden, det går inte säga att nej det var fel, nu fanns personen jag beskrev i din närhet redan, men resten återstår att se.

Ja mina procent kan ju ökas med tiden

precis. Det ska bli spännande att se hur det utvecklas mellan oss
Citera
2018-10-08, 13:07
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skellefteewa
Jag har redan spått TS, gick på hans förnamn, talade också om att jag inte vill veta något annat.
Hade nog rätt i det jag sa. Såg inga ögon, ställde inga frågor, jo när jag var klar för att få feedback på det jag sett.


Hej skulle du kunna spå mig? Är en ny användare så kan inte skicka pm till dig
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback