Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-01-14, 22:45
  #49
Medlem
Min svärfar är på besök hos mig och min sambo och har noterat att han inte tvättar händerna när han går på toaletten. Är så sjukt äcklad jag håller på att spy men vet inte om jag ska ta upp det med min sambo. Enligt mig veterligen är det mest äldre gubbar som har sådan här dålig och äcklig hygien. Vad i helvete är det för fel på er! Det tar 10 sek för helvete!
Citera
2017-01-16, 05:28
  #50
Medlem
Vad sjutton är det jag läser? Det är inte nödvändigt att tvätta händerna efter varje toalettbesök, möjligen om man har bajsat men inte för att man har kissat.

Överdriven renlighet är mera skadligt än nyttigt. Mina händer tvättas när jag duschar och om jag orkar då jag har bajsat. Om andra tvättar sina händer efter toabesök bryr jag mig heller inte det minsta om sålänge dom inte har synligt bajs på händerna.

Trodde inte folk var såhär noggranna med den saken
Citera
2017-01-17, 01:50
  #51
Medlem
Till er som pratar om urin på händerna, hur fan pissar ni? Jag kan själv inte komma ihåg någon gång som jag har fått urin på händerna när jag har pissat.
__________________
Senast redigerad av Plopp123 2017-01-17 kl. 01:54.
Citera
2017-01-17, 06:56
  #52
Medlem
Foxxyboxs avatar
Har ni med er telefon in på toa? Tänk vad som händer när ni kör upp telefon mot ansiktet sen.

Lånar ni någons annans telefon rör ni dörrhandtagets på insidan på toaletten när ni öppnar dörren? Hade ni ju lika gärna kunna låta bli att tvätta er.

Denna bacilskräck är ju bara överdriven. Visst att man sköter sin hygien men som det låter på er lär ni nog desinfektera både telefon dörrhandtag kranar och allt annat ibbe på toan ni eventuellt rör efter ni tvättat händerna.

Vad sägs om kläderna ni bär som fångar upp alla dessa bajspartiklar som ni sedan går ut och sätter er i soffan med eller lägger er i sängen med.

Era liv måste ju vara hemska aldrig röra dörrhandtag och gå runt med plasthandskar hela dagarna.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback