Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-09, 14:58
  #457
Medlem
vargstars avatar
Vet inte, inte länge, kanske 3 dygn.

Orkar inte mer än ett dygn nuförtiden och helt meningslöst efter det. Blir bara negativa effekter efter ett dygn.
Citera
2018-10-23, 22:14
  #458
Medlem
46&2s avatar
Efter 3 dygn känner jag nästan tyngden av gifterna som hjärnan samlat på sig.
Har varit vaken något längre än så någon gång.

Men jag skulle inte rekommendera någon att vara vaken i längre än 2 dygn, alltså med jämna mellanrum.
Det är direkt farligt på fler sätt en ett.

Bättre att dosa lagom ofta istället eller glida ner i en bensodimma om man skulle få i sig för mycket.
Hjärnan tar helt enkelt för mycket oreparerbar stryk annars.
Citera
2018-10-25, 14:23
  #459
Medlem
12 känns ju EXTREMT livsfarligt. Helt sjukt att ni inte dött av det alltså
Citera
2018-10-28, 09:52
  #460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
12 känns ju EXTREMT livsfarligt. Helt sjukt att ni inte dött av det alltså

Jo det är ju knas det..
Citera
2018-10-28, 09:54
  #461
Medlem
Det längsta jag varit vaken är 9 dygn och man kände sig så pundig och förstörd. Sedan dess är jag vaken max 2 dygn men försöker sova varje natt ändå.
Citera
2019-01-27, 23:44
  #462
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Vet inte, inte länge, kanske 3 dygn.

Orkar inte mer än ett dygn nuförtiden och helt meningslöst efter det. Blir bara negativa effekter efter ett dygn.

Mina rekord ligger också runt 3 dygn. La ner det när jag insåg att dygn 3 bara består av fönsternojja + påfyllning. Bättre då att tvinga sig att somna under dygn 2 och börja om.
Citera
2019-01-28, 01:00
  #463
Medlem
st33rs avatar
E jag den enda som efter bara en natt och en dag börjar känna sig på gränsen till psykotisk? Känner mig nästan mer stukad än tjackad och ser saker i ögonvrån o sånt. Det är mer en flumkänsla
Citera
2019-01-28, 10:49
  #464
Avstängd
KringExs avatar
6 dygn. Det var dock inte på Amfetamin utan på väldigt höga doser Metylfenidat och lite alkohol.
Jag var helt övertygad om att en massa svarta människor stirrande på mig genom fönstret och jag trodde att en svart man med ett spädbarn hade lagt sig för att sova i källaren där vi höll till och pundade. Riktigt obehagligt
Citera
2019-01-28, 12:33
  #465
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
E jag den enda som efter bara en natt och en dag börjar känna sig på gränsen till psykotisk? Känner mig nästan mer stukad än tjackad och ser saker i ögonvrån o sånt. Det är mer en flumkänsla

Jag har börjat känna det efter längre tids bruk, det är sjukt skum känsla så jag vet inte om jag är psykotisk eller bara trött i hjärnan.

Tagit/tar ett lite längre uppehåll med tjacket då det medför alldeles för mkt negativa effekter vid dagligt bruk såsom extrem noja, förföljelsemani osv. Men när jag tar det kanske 1-2 ggr i veckan så fungear det klockrent, men svårt att hålla sig till det. Men ibland måste man ha uppehåll, kanske behöver du det?

Kör du varje dag?
Citera
2019-01-28, 12:36
  #466
Medlem
vargstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
6 dygn. Det var dock inte på Amfetamin utan på väldigt höga doser Metylfenidat och lite alkohol.
Jag var helt övertygad om att en massa svarta människor stirrande på mig genom fönstret och jag trodde att en svart man med ett spädbarn hade lagt sig för att sova i källaren där vi höll till och pundade. Riktigt obehagligt

6 dygn på metylfenidat? Då måste du haft en del doser. Jag körde typ 1 burk 40mg Ritalin (30st) IV på 1 dygn eller något sådant. Påfyllning hela tiden för kicken håller i sig så kort typ.
Citera
2019-01-28, 13:07
  #467
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vargstar
Jag har börjat känna det efter längre tids bruk, det är sjukt skum känsla så jag vet inte om jag är psykotisk eller bara trött i hjärnan.

Tagit/tar ett lite längre uppehåll med tjacket då det medför alldeles för mkt negativa effekter vid dagligt bruk såsom extrem noja, förföljelsemani osv. Men när jag tar det kanske 1-2 ggr i veckan så fungear det klockrent, men svårt att hålla sig till det. Men ibland måste man ha uppehåll, kanske behöver du det?

Kör du varje dag?

yep. men sover vanligtvis varje dygn. men när jag hoppat över en natt blir jag skruvad som fan.
typ fastnar i saker, om man ska gå och handla, man får akta sig så man inte står och fingrar på en ost i 10 minuter eller beter sig märkligt. du vet storyn om tommy körberg slutade med kokain när han blev rädd för sin egen lugg. lite så är jag om jag vakat en natt.
räcker med lite weed för att bli på gränsen till trippad
Citera
2019-01-28, 13:09
  #468
Medlem
3 1/2 dag sluta med pyskos inget jag gör om🤔
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback