Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-11-30, 14:37
  #1
Medlem
Tjena, är ganska ny med flashback så visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden... Nu är det så här att jag undrar hur lång tid det kan ta för mig att bli ren på pissprov om jag pimplar vatten bastar etc..

För ungefär 6 månader sen så torskade jag på mitt första pissprov.. och innan jag gjorde det hade jag rökt iaf 5 gånger i veckan i ca 8 månader.. och nu har jag vart ren i 6 månader, men förra veckan på tisdagen så rökte jag en ganska fet spliff, sen vart det bara mer och mer så kanske har rökt upp 10 gram den här veckan, rökte senast i måndags. tror ni jag kan lyckas bli ren tills på fredag för då har jag mitt nästa pissprov..

tack i förhand!
2011-11-30, 14:38
  #2
Medlem
dknerks avatar
Förmodligen inte... fuska istället.
2011-11-30, 14:41
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
Förmodligen inte... fuska istället.
Har inte en chans att göra det, pissar på "beroende mottagningen" så det står en spegel framför mig när jag står och pissar tyvärr.. har försökt flera gånger att få pissa hemma så jag ska kunna fuska..
2011-11-30, 14:44
  #4
Medlem
Föresten så har jag en bastu hemma så jag har tillgång till att basta ganska mycket.. om det är till någon hjälp tro?
2011-11-30, 14:50
  #5
Medlem
muskelns avatar
Ät bra, basta & träna sen får du hålla tummarna.
Ev. dricka mycket vatten innan så du får pissa en gång till, då skjuter de ju upp det och får en dag extra att bli ren på. Sen kanske dem har mottagningen stängd på helgerna, då klarar du dig nog.
2011-11-30, 15:10
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskeln
Ät bra, basta & träna sen får du hålla tummarna.
Ev. dricka mycket vatten innan så du får pissa en gång till, då skjuter de ju upp det och får en dag extra att bli ren på. Sen kanske dem har mottagningen stängd på helgerna, då klarar du dig nog.

det är inte stängt på fredagar tyvärr, jag har pissat i ett halvår nu ju så jag vet exakt vilka tider dom har öppet osv.. saken är den att jag ska få 10 tusen av min mor och åka till stockholm och köpa kläder för men om jag är inte är ren vet jag inte hur det blir.. =/
2011-11-30, 15:15
  #7
Medlem
muskelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ertyn222
det är inte stängt på fredagar tyvärr, jag har pissat i ett halvår nu ju så jag vet exakt vilka tider dom har öppet osv.. saken är den att jag ska få 10 tusen av min mor och åka till stockholm och köpa kläder för men om jag är inte är ren vet jag inte hur det blir.. =/

Men du ska ju pissa på fredag, så om dem har stängt på lördag och söndag så hinner du bli ren.
2011-11-30, 15:16
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskeln
Men du ska ju pissa på fredag, så om dem har stängt på lördag och söndag så hinner du bli ren.
Jaha du menade så, om jag dricker mycket vatten precis innan piss provet att jag bara pissar ut vatten eller? och då måste dom göra om det?
2011-11-30, 15:21
  #9
Medlem
muskelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ertyn222
Jaha du menade så, om jag dricker mycket vatten precis innan piss provet att jag bara pissar ut vatten eller? och då måste dom göra om det?
Exakt, drick 2 liter 2-3timmar innan du ska dit så pissar du bara ut vatten.
Säg bara att du precis varit och tränat eller nåt och att du drack vatten på gymmet t.ex
2011-11-30, 15:30
  #10
Avstängd
Slambois avatar
Gör som jag gjorde tog en spruta och tejpade under kuken med en polares piss i som jag sen sprutade i muggen men dum som jag var så lånade jag en tjack pundares spruta som jag inte trodde han hade använt än och pissa positivt på det istället för cb :P haha
2011-11-30, 15:34
  #11
Medlem
DigGaNs avatar
Cannabis -> Drogakuten
/Moderator
2011-11-30, 15:45
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muskeln
Exakt, drick 2 liter 2-3timmar innan du ska dit så pissar du bara ut vatten.
Säg bara att du precis varit och tränat eller nåt och att du drack vatten på gymmet t.ex

haha, jag pissar klockan 8 på morgonen och min mor är där, och hon vet att jag inte tränar :P men jag säger att jag inte kunde sova på natten och hade ont i halsen eller nått och det va därför jag drack så mkt =)
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback