Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-29, 22:20
  #1
Medlem
Cristons avatar
I Team Fortress 2 finns Mann Co store där du kan köpa alla vapen till alla klasser samt hattar. För ett tag sen så kom det lådor och du behöver givetvis en nyckel för att öppna den. Förr om du hade riktigt tur kunde du hitta en enstaka nyckel, numera är du tvungen att köpa en nyckel.

Tycker ni att det är värt att spendera allt i från 10 SEK till 500 SEK t.o.m mer?
Citera
2011-11-29, 22:23
  #2
Medlem
Erikons avatar
Nej, det tycker jag inte, personligen. du blir belönad met hattar, och items ju mer du spelar, och det tycker jag är bra, iofs, om du verkligen vill ha ett vapen och du inte orkar vänta så kör hårt
Citera
2011-11-29, 22:25
  #3
Medlem
iKakas avatar
Jag säger samma sak som jag säger till alla köpgalningar jag träffar på när jag spelar TF2.

Kom ihåg att det bara är ett spel.

Finns roligare och nyttigare saker du kan lägga pengar på.
Citera
2011-11-30, 08:46
  #4
Medlem
Cristons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iKaka
Jag säger samma sak som jag säger till alla köpgalningar jag träffar på när jag spelar TF2.

Kom ihåg att det bara är ett spel.

Finns roligare och nyttigare saker du kan lägga pengar på.

Om det rör sig ca 10 SEK så är det värt pengarna iaf om du har jobbat ihop dem genom extra jobb eller genom din anställning eller bara ur privat ficka
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback