Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-28, 01:22
  #25
Avstängd
Xillers avatar
Jag har sökt efter tjejer som är liknande som hon på denna blogg...

http://cashprincesssamantha.blogspot.se/

Tyvärr finns hon inte kvar och går inte att nå..

Pirrar en hel del av en sån tjej...
Citera
2014-12-08, 19:19
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xiller
Jag har sökt efter tjejer som är liknande som hon på denna blogg...

http://cashprincesssamantha.blogspot.se/

Tyvärr finns hon inte kvar och går inte att nå..

Pirrar en hel del av en sån tjej...

Önskar jag med..
Citera
2015-04-08, 23:16
  #27
Medlem
Bästa stället att hitta en findom att tjäna är utan tvivel Twitter.

Kolla tex
@SweFindom
@skogsnymf
Citera
2015-04-27, 23:47
  #28
Medlem
Finns en ganska ny sida som heter http://www.pantielove.se/ som är väldigt bra för moneyslaves... Sidan är gratis och som det verkar som tillåter dom även att man söker moneyslaves vilket inte många sidor gör, återstår att se om den når upp till studentannonsers glansdagar för oss moneyslaves.
Citera
2015-04-29, 19:05
  #29
Medlem
try3s avatar
Jag har som domina haft slavar, moneyslaves och vanliga, både f2f och på distans, rätt länge.
När jag flyttade utomlands förra året skulle jag leta reda på nya.

Som redan nämnt så är lite svårt att annonsera om att man även kan vara intresserad av moneyslaves, men jag gör som tidigare och lägger upp annonser där jag efterfrågar slavar som är redo att tillfredsställa alla mina behov.
Är det specifikt en moneyslave jag varit ute efter så går jag igenom, en och en, vilka som är och vilka som kan vara intressanta för detta.

Kan tipsa om craigslist. Även här är det emot reglerna att skriva och be om pengar.
Men dels brukar man hinna få tillräckligt med svar innan annonsen tas bort (min annons låg uppe i 3 timmar, fick 128 mail) alternativt så tar man den lite snirkligare vägen och nämner inte cashen. Detta är särskilt bra för de som gillar distans-slavar och att ge uppdrag.

Kan dock rekommendera att ha slavar för allt. En hängiven slav kommer göra så mycket mer för dig än att ge cash.

Jag har fortfarande inte hittat en slav som kan ersätta de två jag hade hemma i Sverige. Fortsätter leta tills rätt slyna uppdagat sig.
Citera
2015-04-29, 19:25
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av try3
Jag har som domina haft slavar, moneyslaves och vanliga, både f2f och på distans, rätt länge.
När jag flyttade utomlands förra året skulle jag leta reda på nya.

Varför? Om de redan var på distans menar jag. Berätta förresten gärna mer om dina äventyr, sjukt intressant det här.
Citera
2016-05-15, 18:19
  #31
Medlem
wasabi84s avatar
Att ha stall med moneyslaves kan vara svårt att förstå för utomstående men personligen tycker jag att det ska vara en gemensam överenskommelse där både dominan och slaven får ut något av det. Jag tycker att man ska komma överens från början om den ekonomiska uppgörelsen (som bara är EN aspekt av "relationen" enligt mig) exempelvis vilka summor det ska handla om etc då det finns väldigt olika typer av Moneyslaves där vissa vill bli bankrutt medans andra vill ha en balans och inte känna att dominan enbart är ute efter att tjäna pengar.. Tror det finns många oseriösa kvinnor i Moneyslave-världen.

Ja det är iaf mina åsikter och tankar.
Citera
2016-06-05, 17:42
  #32
Medlem
tigertompas avatar
Kan man inte ta hand som sin egen ekonomi! Hur fan skall man lyckas ta hand om en annan människa?
Citera
2018-04-21, 17:39
  #33
Medlem
Findom är komplicerat. Det angränsar till prostitution och är därav på sätt och vis olagligt. Och det finns också enligt mig bra skäl till det eftersom att det oftast utnyttjas (tänker bla på alla så kallade "oseriösa" på ds, bc mf. där det inte handlar om en kink utan om faktisk prostitution). De flesta sajter varnar eller stänger även av användare som är öppna med att de söker moneyslaves, och även där förstår jag dem. Sidorna skulle nog inte få vara kvar om de tillät det. Skulle gissa att det bästa sättet är som någon föreslog hemsida eller blog i sånt fall.
Citera
2018-04-22, 19:39
  #34
Medlem
Skattebrotts avatar
Om nån tycker det är kul att ge bort sina pengar på dessa villkor, kan ni kolla www.collarspace.com. Typ 99% av alla dominanta tjejer på denna sajt vill ha betalt. Man kanske dock vill kolla så att det är en äkta dominant tjej bakom annonsen snarare än en pengakåt jävel som inte alls är dominant.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback