Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-28, 00:04
  #1
Medlem
Bigturtles avatar
Tjena!
Nu är det såhär att jag har haft och spelat Battlefield 3 regelbundet sedan släppet men tyvärr så spelar alla mina vänner på PS3 och jag har verkligen inte lust att skaffa det till ps3 då det inte alls är lika bra på konsol.
Därför försöker jag nu hitta lämpliga spelare till PC som skulle kunna tänka sig joina min platoon

Lite om mig själv:
Är online minst en gång per dag och har förnuläget en K/D-ratio som ligger på 1.851. Jag är väldigt lugnt av mig och blir sällan förbannad ingame även om jag elr teammates gör misstag
Har spelat alla tidigare spel från battlefield-serien sedan bf2
Spelar mest som support i nu läget.

Det jag är ute efter är:
Söker personer som kan tänka sig spela regelbundet så att vi med tiden kan bygga upp en bra kommunikation mellan varandra och i slutändan få ihop ett grymt "dreamteam"
Jag begär inte att du är pro men jag vill ändå att du kan din grej.
Du ska alltså ha en hyfsat bra K/D-ratio (minst 1.1)som bevisar att du inte är helt hjärndöd
Söker personer med vänlig attityd som inte blir förbannade på minsta lilla felsteg.
Du ska även vara över 16år och bete dig moget i chatten och ingame.

Om ni har några frågor är det bara att fråga på
Citera
2011-11-28, 00:07
  #2
Medlem
jag har en KD ratio på 3.157 och har 6 i veteran status
Citera
2011-11-28, 00:13
  #3
Medlem
Bigturtles avatar
Jäklar! 3.157 seriöst? vad heter du ingame?
Citera
2011-11-28, 00:14
  #4
Medlem
du får pma mig, orkar inte att random 14isar lägger till en på battlelog.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback