Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-18, 21:03
  #217
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jabbahut
Det med att "smaka" är vad han själv kallar det när han dricker alkohol. Det är när han dricker han är benägen att mörda folk så de kanske kommit överens om att han inte får dricka då han blir våldsam. Och när han då blir törstig och hon protesterar så säger han förmodligen att han måste ju få smaka lite.

Ja redan genom att skaffa barn med honom har hon ju visat att hon är totalt omdömeslös. Dessutom har hon redan ett omhändertaget barn så det är väl bevisat redan en gång att hon inte är lämpad att ansvara för ett barn .



1994/95 (nyårsaftonen) dödade han sin flickvän Arja. September 2004 dödar han sin mamma Lena. Så går han i tioårsintervaller så har Theresa ett par år på sig att ta sitt förnuft tillfånga innan det är hennes tur

Tyvärr verkar Th*res* inte ha nå't vett, att fånga!

Förhoppningsvis - dock ej troligt - hade Th*res* ingen aning om vad Juha*i haft för sig innen deras vilsna vägar möttes!
Citera
2014-03-18, 21:19
  #218
Avstängd
Bejruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Berätta gärna mer om fanskapet!


Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.

Jag har setat med lilleman han var en vanlig finne men att han skulle döda en till var oväntat.
Citera
2014-03-18, 21:33
  #219
Avstängd
Bejruts avatar
Släpp killen han gör nog inget mer?

En sak vet jag Juhani är den förste Polisen i länet kollar upp om det skett ett mord bland hans ANHÖRIGA han är inte man nog att gå på folk som skulle göra mos av karln.
Citera
2014-03-18, 22:14
  #220
Avstängd
Bodiess avatar
Det kanske är konstigt att tro att den korta lilla killen är dubbelmördare men jag vill peka på 2 saker när det gäller att killen inte är frisk alls.

Det första är att ingen såg att han skulle mörda mamma inte ens hon själv det andra är att en normal person släcker ner sin FB om man är en dubbelmördare som Juhani...

Han är stolt över skiten.
Citera
2014-03-18, 22:41
  #221
Avstängd
Bodiess avatar
Jag har festat mer gånger jag kan minnas med skönt folk (missbrukare) i många olika städer med Flunita Dollisar Robbar och buprenorfin och oxycontin

Te.x städer S K Ö E H H men man får inte glömma Ume. Nästan varje gång så finns det mördare eller misstänkta man provocerar dom till MAX det är något fel på dom vanligt folk ser NER på dom. Så därför undrar jag vilka Juhani OM han umgås med folk godtar hans liv?
Citera
2014-03-19, 12:51
  #222
Medlem
CattasBubblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bejrut
Jag har setat med lilleman han var en vanlig finne men att han skulle döda en till var oväntat.
Kanske för "allmänheten" generellt att det var oväntat, men för oss som av olika orsaker befunnit oss i närheten av JL var det inte särskilt oväntat faktiskt. Han sa redan efter mordet på A att "Nu är det bara morsan och *systerns namn* kvar", det är också därför jag anser att det är märkligt att han klarade sig så lindrigt undan rent straffmässigt. Det känns ju inte direkt som en olyckshändelse om han sagt att han skulle döda henne redan flera år innan menar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Bodies
Det kanske är konstigt att tro att den korta lilla killen är dubbelmördare men jag vill peka på 2 saker när det gäller att killen inte är frisk alls.

Det första är att ingen såg att han skulle mörda mamma inte ens hon själv det andra är att en normal person släcker ner sin FB om man är en dubbelmördare som Juhani...

Han är stolt över skiten.
Jo då, hans mamma bara väntade på att det skulle bli hennes tur. Hon var så livrädd för honom och hon blev svårt misshandlad av honom flera ggr innan han slutligen slog lite för mycket. Vi var många som bara väntade på att det skulle hända, allt från släkt till vänner, bekanta, polisen osv. Det var liksom väntat, det enda man inte visste var när det skulle ske, att det skulle ske rådde inga större tvivel om. Och det är det som gör mig så förbannad. Väldigt många både vänner, myndighetspersoner, poliser osv visste att han misshandlade henne grovt och konstant, att hon levde i livsfara, men ingen gjorde något för alla var livrädda för den där jävla hobbiten. Jag tror t,om polisen som utredde mordet var rädd för honom, för han sprang då Juhanis ärenden och framförde t.om saker till folk (på Juhanis önskan) som då jag uppfattar som förtäckta hot.

Nej det är sorgligt att han blev som han blev, men ärligt talat så tycker jag att han gjort sitt nu och att han faktiskt kan gå och dö. Hade han haft minsta skam i kroppen hade han tagit död på sig själv efter att han dödat sin egen mamma, men nu får man väl hoppas på att missbruket hjälper honom på traven istället då.
Citera
2014-03-26, 12:30
  #223
Medlem
OnTheWeeds avatar
Resecentrum i Vänersborg igår.
Juhanis vänner (alkoholisterna), gav någon tjej droger, hon ramlade ihop på backen så Ambulans och Polis fick komma dit. Ingen utav dom jävla nötterna stannade kvar förutom han med hunden om ni vet vem jag menar? Han verkar ju dock inte vara någon alkoholist såvida han inte är en ''fräsch-alkis'', någon som vet varför han hänger ihop med Juhani?
Citera
2014-04-11, 20:40
  #224
Medlem
Fick höra i veckan att min morsas nya man varit gift med juhannis exfru och har barn ihop med henne.
Citera
2014-04-17, 21:53
  #225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Resecentrum i Vänersborg igår.
Juhanis vänner (alkoholisterna), gav någon tjej droger, hon ramlade ihop på backen så Ambulans och Polis fick komma dit. Ingen utav dom jävla nötterna stannade kvar förutom han med hunden om ni vet vem jag menar? Han verkar ju dock inte vara någon alkoholist såvida han inte är en ''fräsch-alkis'', någon som vet varför han hänger ihop med Juhani?

Den alkisen med rottisblandningen vid namn Dollar?
Citera
2014-04-27, 23:48
  #226
Medlem
Isnatts avatar
Läst hela tråden från början till slut. Om han varit sån där hela livet är det otroligt att han fortfarande lever! Såna som han brukar hamna i situationer där dom stryker med. Hade hans flickvän eller mor haft stickvapen till hands eller den som knivhögg honom i självförsvar huggit på något annat ställe så skulle det ju varit så även för honom.

Konstigt att jag aldrig läst om honom innan.
Citera
2014-07-15, 06:28
  #227
Medlem
UsamaBinNorrlands avatar
15 följare och 128 vänner på Facebook. Dubbelmördaren är populär. Är han förståndshandikappad? Ska nog plöja igenom tråden. Några år sen jag läste igenom den. Kom att tänka på JL nu. Att han lär vara ute. Sveriges system släpper ut folk som ska vara på instution resten av sitt liv. Långt borta från oss vanliga.
Citera
2014-07-15, 19:21
  #228
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Hur är det mellan kärringen och Juhani? Dom hade väl separerat eftersom han hade misshandlat henne? Är dom tillsammans igen? Han är skriven på samma adress som förut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback