Flashback bygger pepparkakshus!
2011-11-24, 23:06
Medlem
A.Strindbergs avatar
Denna mycket osmakliga feminist, som använder sig utav kvinnlig härskarteknik, så som att "försöka" förlöjliga och förminska sin motdebattör.

Kommer med oriktiga påståenden, och försöker att skratta bort sin motdebattör, när hon blir ombedd att styrka sina påståenden.

Människan ser "allmänt" obehaglig ut att titta på. Ungefär lika osexig som man kan tänka sig att en feminist är.

Vad vet folket om denna människa?
Finns det något "snuskigt" skvaller om markattan?
Har hon råkat ut för "otrevligheter" som ung etc?

Hennes plumpa debatt-teknik kan ni se på svt.se/debatt
Programmet sändes 111124.
Senast redigerad av A.Strindberg 2011-11-24 kl. 23:09.
Citera
2011-11-24, 23:53
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
F&j => Skvaller. //Mod
Citera
2011-11-25, 00:42
Medlem
Bockstensmannens avatar
Såg henne i debatt och hon var en av de vettigaste deltagarna i kvällens program
Citera
2011-11-25, 12:22
Medlem
--68--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Strindberg
Denna mycket osmakliga feminist, som använder sig utav kvinnlig härskarteknik, så som att "försöka" förlöjliga och förminska sin motdebattör.

Kommer med oriktiga påståenden, och försöker att skratta bort sin motdebattör, när hon blir ombedd att styrka sina påståenden.

Människan ser "allmänt" obehaglig ut att titta på. Ungefär lika osexig som man kan tänka sig att en feminist är.

Vad vet folket om denna människa?
Finns det något "snuskigt" skvaller om markattan?
Har hon råkat ut för "otrevligheter" som ung etc?

Hennes plumpa debatt-teknik kan ni se på svt.se/debatt
Programmet sändes 111124.

Paula Margareta Melkersson är född i Mölndal 19720721 uppväxt i Kungsbacka och Mölndal. Idag bor hon på Rindögatan 9 i Stockholm och lever ensam, hon är iaf ensamstående.
Käkar säkert bäver på fritiden.
Senast redigerad av --68-- 2011-11-25 kl. 13:11.
Citera
2011-11-26, 04:10
Medlem
antitotaliterians avatar
Hon ser ut att lida av någon sjukdom. Hon är så ofräsch. Kan det vara någon sorts syfilis som går i FI?
Citera
2011-11-26, 21:42
Medlem
black-swans avatar
Hennes svammel map. SCUM: < http://feministisktperspektiv.se/2011/11/18/scum-hatarna-och-kampen-om-konsten/ >

När det gäller hennes ställnings som opinionsbildare är hon helt marginaliserad. En nobody helt enkelt. Enda anledningen att hon kom till tals var att det var att det som debatterades var hatiska feminister.
Citera
2011-12-01, 17:52
Medlem
mathlcs avatar
Fyfan vilken hemsk människa.
Hur kan hon ens få vara med i ett detbattprogram när det ändå hon gör är att försöka skratta bort det motståndaren säger?

Jag HATAR människor som är frihetsfientliga..

För er som vill se debatten:
http://svtplay.se/v/2617359/debatt/del_13_av_17

Startar runt 16minuter.
Senast redigerad av mathlc 2011-12-01 kl. 17:55.
Citera
2011-12-01, 23:25
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mathlc
Fyfan vilken hemsk människa.
Hur kan hon ens få vara med i ett detbattprogram när det ändå hon gör är att försöka skratta bort det motståndaren säger?

Jag HATAR människor som är frihetsfientliga..

För er som vill se debatten:
http://svtplay.se/v/2617359/debatt/del_13_av_17

Startar runt 16minuter.
Jag är nyfiken på hur du får henne till frihetsfientlig. Jag anser att i princip allt gräns-tänjande och provocerande som konsten, i det här fallet teatern, sysslar med är pro-frihet och yttrandefrihet. Diskussionen om huruvida skattepengar skall gå till detta eller inte är en separat fråga som inte borde föras med teatermänniskorna utan med politikerna som tar sådana beslut
Citera
2011-12-02, 07:36
Medlem
mathlcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Jag är nyfiken på hur du får henne till frihetsfientlig. Jag anser att i princip allt gräns-tänjande och provocerande som konsten, i det här fallet teatern, sysslar med är pro-frihet och yttrandefrihet. Diskussionen om huruvida skattepengar skall gå till detta eller inte är en separat fråga som inte borde föras med teatermänniskorna utan med politikerna som tar sådana beslut

Jag anser det oerhört frihetsfientligt att skratta och förlöjliga sin motståndare i en diskussion som bör vara så seriös som denna.

Jag anser också att gräns-tänjande och till stor del det provocerande är pro-frihet, men att sitta och skratta åt sin motståndare är OERHÖRT frihetsfientligt och barnsligt. Det är ickedemokratiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in