2011-12-10, 03:48
Citat:
Ursprungligen postat av TorstenFlinck
Har sett vad jag tror var ett ufo i Luleå faktist. Behöver inte gå in på så mycket mer än att det var sensommar och fortfarande relativt ljust ute. Någon mörk farkost av nåt slag åkte över himlen, ljudlöst och sakta i cirklar för att sedan försvinna bakom träden. Två kompisar var med vi tillfället och vi rökte spliff vid tillfället och fick självklart höra "Sluta röka påå så mycket höhöhöhöhöhöh" av kompisarna efteråt, unga som vi var så var det väl det man hade att vänta till svar. Men jag undrar än idag vad det kan ha varit.
Ja?
Relativt ljust? Det var relativt ljust ute? Hej Basalorum! Eller hur?
Ja!
Nu är det ju i princip ett inverterat förhållande du beskriver här. Trådmakaren beskriver ju lysande föremål mot en mörk himmel, medan du beskriver ett mörkt föremål mot en "relativt" ljus himmel. Eller hur? Hej Basalorum!
Ja! Hej Basalorum!
Nu vill jag inte ta ifrån dig din upplevelse som säkert skrämt dig och format dig i din uppväxt. Iakttagelsen har säkert skapat en viss avvikelse från det normala, och gjort att din personlighet av och till uppvisar mörka sidor som manifesteras genom ett dystert sinnelag och håglöshet och avsaknad av motivation i skola och arbetsliv. Håller du inte med mig om det?
Ja!
Hej Basalorum! Nåväl. Jag skulle vilja veta lite mer om din iakttagelse för att få mer kött på benen. Har du några matnyttiga detaljer att avslöja om din iakttagelses natur? Eller hur? Hej Basalorum!
Ja!
Finns det några detaljer om farkostens storlek, hastighet och ursprung? Anser du att din iakttagelse kan hänföras till det hallucinativa spektrat, var det en misstolkning av ett vanligt jordiskt fenomen eller anser du att farkosten hade sitt ursprung i en civilisation i den yttersta världsrymden? Spekulerar du i rymdfarkostens härkomst? Tror du att den hade sitt ursprung i vår galax Vintergatan eller misstänker du att den kom från en fjärran galax? Eller hur? Hej Basalorum!
Ja! Hej Basalorum!
Upplevde du någon speciell lukt eller något speciellt ljud under iakttagelsen som du vill dela med dig av här? Håller du inte med mig om det? Hej Basalorum!
Ja!
Senast redigerad av Bukfetma 2011-12-10 kl. 03:54.
Senast redigerad av Bukfetma 2011-12-10 kl. 03:54.