Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Borde inte den här tråden ligga i paranormala fenomen?
Ja?
Nej för fasiken! Trådar om upplevda ljusfenomen brukar tas i detta forum! Eller hur? Hej Basalorum! Nu vet jag inte om du följt mig i de trådar om ljusfenomen som tidigare förekommit här, men du ska veta att jag har alltid givit en bra förklaring till de ljusfenomen som trådmakarna tror sig ha upplevt.
Ja! Hej Basalorum!
Ofta är man en aning för snabb att koppla de upplevda ljusfenomenen till rymdfarkoster och utomjordingar. Eller hur? Jag brukar då gå in i tråden och hänvisa till andra förklaringar. Håller du inte med om det? Ofta är det så att man inte vill ge sig till tåls och se om dagspressen kan komma med någonting matnyttigt så att man får kött på benen innan man postar om det man tror att man upplevt. Eller hur? Hej Basalorum!
Ja!
Bara för att du drar parallellen till varelser från yttre rymden så fort någon postar om ett upplevt ljusfenomen i skyn så kanske inte alla registrerade användare gör det. Eller hur? Hej Basalorum!
Ja!
Nej, tråden stannar här tills vi fått en naturlig förklaring på de ljusfenomen som trådmakaren tror sig ha upplevt, och som jag i detalj har beskrivit i tråden. Hej Basalorum! Om du är missnöjd med mitt beslut så är du välkommen att kontakta mig via PM eller dra saken inför berörd moderator.
Ja!