Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-23, 10:28
  #1
Medlem
Först och främst. Jag bor i Storbrittanien.

I torsdags var jag ute och drack och började snacka med en kille som är på puben nästan lika ofta som jag är där; min bästa kompis jobbar som bartender. Jag går efter en timme vidare till nästa pub som har karaoke-kväll och han är där. Börjar snacka om allt mellan himmel och jord i säkert två timmar. Vi pratade hur länge som helst, känns lite jobbigt nu i efterhand; han kanske tyckte att jag var jobbig men då hade han väl gått därifrån. När vi pratade så höll han på mina höfter lite då och då, sen när jag skulle gå vinkade jag lite flyktigt; visste inte om jag skulle krama eller inte, och då pekar han på sin kind och jag ger honom en kindpuss. När jag sedan står utanför puben och väntar på sin taxi kommer han ut och ska gå hem, ger mig en kram, men inte min kompis. Lite märkligt då man ändå ger kompisen en kram också, eller? Hon pratade också med honom lite grann.

Fredag var jag ute också men såg inte honom. Jag var däremot ganska berusad och min kompis tjatade på mig att jag skulle adda honom på facebook så jag gjorde det vid midnatt. Fyra minuter senare hade han respondat.

Jag ser honom som sagt typ alltid på puben på vardagarna och i söndags kom han in när jag satt vid baren med två kompisar och pratade med min tredje kompis som jobbar i baren. Jag sa hej och han hälsade tillbaks, sen satte han sig vid ett bord fyra meter bakom oss.

Mitt problem är att jag alltid är FÖR på så nu tänker jag chilla lite. Ikväll ska jag ut och hoppas han är ute också så jag kan säga några ord till honom. Eller ska jag skriva något på facebook? Jag kanske inbillar mig hela historien och han kanske inte als är intresserad Det kan ju inte flashback veta heller men, skit samma. Ge mig råd!
__________________
Senast redigerad av shutdownhappiness 2011-11-23 kl. 10:51.
Citera
2011-11-23, 10:47
  #2
Medlem