Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-23, 01:32
  #1
Medlem
Delazs avatar
Tjena flashback folket

Jag har en återkommande dröm, när jag är i den vet jag direkt att jag drömmer.Känns så sjukt att veta att man sover och upplever sitt eget sinne till max.

Jag är på åkern till mina föräldrars hus(är på landet),solen på väg ner,man ser regnbågen på väg ner i horisonten,sjukt go musik spelas i bakgrunden.Det utspelar sig över ett fett landskap som omges av grön åker . Man har förmågan att flyga i ca 200 km/h. Brukar flyga till min skola som jag gick i mellan 1-6an,helt sjukt nostalgiskt att vara tillbaka. Och tänk på att man förstår att man upplever sitt sinne på nytt. Ryser av glädjen av att undersöka sin forna jag . Så frågan är,vad är eran ultimata dröm?
__________________
Senast redigerad av Delaz 2011-11-23 kl. 01:47.
Citera
2011-11-23, 02:29
  #2
Medlem
jakobss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delaz
Tjena flashback folket

Jag har en återkommande dröm, när jag är i den vet jag direkt att jag drömmer.Känns så sjukt att veta att man sover och upplever sitt eget sinne till max.

Jag är på åkern till mina föräldrars hus(är på landet),solen på väg ner,man ser regnbågen på väg ner i horisonten,sjukt go musik spelas i bakgrunden.Det utspelar sig över ett fett landskap som omges av grön åker . Man har förmågan att flyga i ca 200 km/h. Brukar flyga till min skola som jag gick i mellan 1-6an,helt sjukt nostalgiskt att vara tillbaka. Och tänk på att man förstår att man upplever sitt sinne på nytt. Ryser av glädjen av att undersöka sin forna jag . Så frågan är,vad är eran ultimata dröm?

Argh! Du skall skatta dig grymt lycklig som har turen att drömma en sådan dröm om och om igen. Önskar verkligen att jag hade något liknande. Har haft det några gånger fast bara enstaka. Har egentligen inga härliga återkommande drömmar och detta måste åtgärdas
Citera
2011-11-23, 03:23
  #3
Medlem
lär dig lucid dreaming jag har kunnat det hela mitt liv och jag kan säga att dom som inte kan det dom missar något!
Citera
2011-12-20, 15:25
  #4
Medlem
Blacklight6s avatar
Min mest ultimata dröm var att jag hade kontroll över universums element! Jag hade kontroll över all existens och det var episkt skulle fan inte vara fel heller för den delen xD
Citera
2018-04-05, 22:02
  #5
Medlem
Jag drömde ofta förr att jag tittade på vår vardagsrums klocka och så började visarna gå fort det var lite som en mardröm fast det låter kanske inte så hemskt så jag måste alltid i drömmen föra visarna till pappa. Jag dejtar på nätet med en tjej på riktigt, inte i drömmen och henne jag dejtade då med vi träffades inte på riktigt men nu har jag börjat prata med en får se hur det går nog kommer jag att hitta den rätta via nätet det är ju ganska vanligt att man nätdejtar nuförtiden men joo till drömmen joo alltså jag dejtade med en flicka på nätet som sagt jag träffae inte den tjejen men i drömmen träffades vi vi gick i skogen och kramades on pussades och höll i handen minns inte om vi kramade eller pussade men höll i handen gjorde vi och gick i skogen och hadde roligt tillsammans jag var också kär i drömmen
Citera
2018-04-05, 22:09
  #6
Medlem
Men en av de allra bästa drömmarna jag har haft var när jag var liten mitt i allt i en dröm så känner jag nåt så tänker jag i drömmen oh jess!! Nu kommer denhär sköna kännslan i snoppen och så sker det och jag njuter som satan när det händer för det är på något sätt 1 000 000 gånger skönare i snoppen på natten än att runka på dagen haft det några gånger som liten pojke var så kåt i tonåren så runkade på dagen och kunde inte hålla mig tills det skulle ha kommit i drömmen när en kille har skönt i snoppen då är det väldigt väldigt kul och känns mäktigt att en liten snopp man har mellan benen att det kan kännas så kul i den
Citera
2018-05-11, 23:51
  #7
Medlem
Har ni någong drömt typ nåt kusligt att ni är i ett häftigt oväder det är nice, ni ska åka till nåt land, ni är mitt i en fin stad och cyklar tex. Och kommer till nåt häftigt ställe fter en lång väg alltså att ni känner i drömmen eller efteråt typ en häftig känsla detdär var en häftig kuslig spännande nice dröm jar ni drömt nåt sånt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback