Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-13, 22:47
  #325
Medlem
Normgivarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Förstår inte varför så många hatar Reza. Han är utan tvekan den mest underhållande mma-fightern (efter Gustafsson) vi har i Sverige. Alla som var i Globen och såg hans fighter i UFC vet vem det var som tände till publiken rejält.

Han har dessutom inte haft ihjäl någon eller skadat någon enskild person utan rånat en jävla väskaffär som förmodligen var försäkrade upp över öronen.

Själv är jag bara glad att han är tillbaks och tycker det ska bli svinkul att se honom fightas igen.
Jag var också i Globen, jag hejade och gladdes åt hans framgångar. Jag såg SVT:s dokumentär om hur han blivit en ny man, förändrats och utvecklats från den person han var i sin stökiga ungdom. Jag betraktade honom som en förebild för vilsna själar i utsatta områden. Han svek mitt förtroende och jag kände mig lurad. Än idag ljuger han sina fans rätt upp i nyllet. Han är en patetisk liten råtta som inte förtjänar någon som helst respekt.

Det är roligt och intressant att han är tillbaks ur en sportslig aspekt. I egenskap av före detta fan ser jag gärna att han far och flyger.
Citera
2015-06-13, 22:48
  #326
Medlem
han lär väl harva runt på de europeiska galorna för in i USA lär han ju inte få komma...

tror inte han har explosiviteten att hota toppen dock, han gör det till en bra fajt om/när han får möta nåt stort namn men kommer inte vinna
Citera
2015-06-14, 07:08
  #327
Medlem
lukashs avatar
Hade ju varit kul om någon av R.M framtida motståndare kom till invägningen antingen i rånarluva eller med armväska över armen.
Citera
2015-06-14, 12:42
  #328
Medlem
Iamthebatmans avatar
Sedd på Kimura.se's kommentarer där man diskuterar Reza:

https://www.youtube.com/watch?v=tD33rXFTu70

Spot on.
Citera
2015-06-14, 12:46
  #329
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Förstår inte varför så många hatar Reza. Han är utan tvekan den mest underhållande mma-fightern (efter Gustafsson) vi har i Sverige. Alla som var i Globen och såg hans fighter i UFC vet vem det var som tände till publiken rejält.

Han har dessutom inte haft ihjäl någon eller skadat någon enskild person utan rånat en jävla väskaffär som förmodligen var försäkrade upp över öronen.

Själv är jag bara glad att han är tillbaks och tycker det ska bli svinkul att se honom fightas igen.

Hörde från en polare på mmanytt att han hotat dem med stryk för vad de skrivit främst angående väskorna och liknande. Mmanytt har en ignorera reza policy efter väskstölden. De ska enbart skriva om stora saker som att han fick tillbaka sitt ufc-kontrakt men utöver det ska det skita i honom.
Citera
2015-08-20, 13:48
  #330
Medlem
Iamthebatmans avatar
Suck....


http://mmanytt.se/galor/ufc/reza-mad...dig-ut-ur-ufc/
Citera
2015-08-20, 14:34
  #331
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthebatman
Suck....


http://mmanytt.se/galor/ufc/reza-mad...dig-ut-ur-ufc/

Norman är ju rätt kul =)

"@RezaMaddog hey Razor! Don't forget to bring me over a Louis Vuitton bag..going cheap I hear."
Citera
2015-08-20, 16:29
  #332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Norman är ju rätt kul =)

"@RezaMaddog hey Razor! Don't forget to bring me over a Louis Vuitton bag..going cheap I hear."
Twitter KO av Norman haha .
Citera
2015-08-20, 17:32
  #333
Medlem
Iamthebatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Norman är ju rätt kul =)

"@RezaMaddog hey Razor! Don't forget to bring me over a Louis Vuitton bag..going cheap I hear."

Citat:
Ursprungligen postat av Yodawgimbad
Twitter KO av Norman haha .


Hoppas det blir en riktig KO av Parke också!
Citera
2015-08-20, 17:35
  #334
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Förstår inte varför så många hatar Reza. Han är utan tvekan den mest underhållande mma-fightern (efter Gustafsson) vi har i Sverige. Alla som var i Globen och såg hans fighter i UFC vet vem det var som tände till publiken rejält.

Han har dessutom inte haft ihjäl någon eller skadat någon enskild person utan rånat en jävla väskaffär som förmodligen var försäkrade upp över öronen.

Själv är jag bara glad att han är tillbaks och tycker det ska bli svinkul att se honom fightas igen.

Så du menar att den psykiska skadan för personalen i affären inte är nån big deal ?
Citera
2015-08-20, 17:45
  #335
Medlem
Grodaifickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntresa
Så du menar att den psykiska skadan för personalen i affären inte är nån big deal ?
Du menar personalen som låg hemma och sov vid tidpunkten? Ja, de mådde säkert jättedåligt över sin ofrivilliga minisemester medan lokalen återställdes.
Citera
2015-08-20, 18:36
  #336
Medlem
Iamthebatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodaifickan
Du menar personalen som låg hemma och sov vid tidpunkten? Ja, de mådde säkert jättedåligt över sin ofrivilliga minisemester medan lokalen återställdes.


Det känns överflödigt att idiotförklara det inlägget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback