Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-22, 23:42
  #1
Medlem
han solos avatar
Tydligen är det nu officiellt. Hur kommer han klara sig?

http://mmanytt.se/ufc/exklusivt-reza...ello-oliveira/
Citera
2011-11-22, 23:52
  #2
Medlem
Verkar som han får Oliveira, vill han komma någon vart i UFC måste han nog vinna den, förvisso får han säkert en fight till iom Sverige kortet vid förlust mot Oliveira.

Svårt att sia om hur han kommer prestera, beror på vilket motstånd han får. Oliveria är väl rimligt att börja med.
Citera
2011-11-23, 00:00
  #3
Medlem
möter riktigt skit så det kan han nog ta, tror reza tillhör den sämre femtedelen av ufc's lw
Citera
2011-11-23, 00:12
  #4
Medlem
vivalamexicos avatar
tyvärr kommer reza bli dominerad av de flesta. Clementi är inte ufc material och vi såg ju hur det gick.

Kul antar jag. Aldrig varit nåt stort fan av madadi, men jag lär väl småhejja ändå. Bara för att.
Citera
2011-11-23, 00:14
  #5
Medlem
Res-Qs avatar
Reza har hånat mig på Facebook en gång... BRING HIM TO HIS 72 VIRGINS!!!!
Citera
2011-11-23, 00:47
  #6
Medlem
Danolocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Res-Q
Reza har hånat mig på Facebook en gång... BRING HIM TO HIS 72 VIRGINS!!!!

Tror inte tönten varit tillräckligt snäll och/eller modig att förtjäna en sådan ära efter sin död, jag menar vem dör martyrdöden i en oktagon? Ja, det skulle väl vara tönten Reza då...
Citera
2011-11-23, 13:26
  #7
Medlem
RedCrabs avatar
Han lär få stora problem, vänta bara tills Anton Kuivanen kommer in.
Citera
2011-11-23, 14:40
  #8
Medlem
Danolocos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedCrab
Han lär få stora problem, vänta bara tills Anton Kuivanen kommer in.

Även om han är en j-a medelmåtta så lär han ju inte få problem med ngn finn-jävel iaf, den saken kan du vara säker på. Jag är så nyfiken på varför denna fantastiska MMA-nation inte har producerat och exporterat en enda stor stjärna genom åren. Vill de hellre slåss i de tusen sjöarnas land och hålla sig nära mumintrollen än att prova sina blekfeta vingar ute i stora världen???
Citera
2011-11-23, 15:38
  #9
Medlem
Memnoks avatar
Kul att se fler svenskar i UFC, osäker på Rezas chanser dock. Är inte överdrivet imponerad av det jag sett av honom tidigare.
Citera
2011-11-23, 15:56
  #10
Medlem
Danolocos avatar
[quote=Memnok]Kul att se fler svenskar i UFC, osäker på Rezas chanser dock. Är inte överdrivet imponerad av det jag sett av honom tidigare.[/QUOTE]

Nämn ngn som är det (förutom han själv och Bielkheden). En tråkig j-a grinder som bara mött urtvätttade och förlegade UFC-fighters. Och dessa är dessutom de bästa han vunnit över, lr vann han ens mot Clementi, hmm....
Citera
2011-11-23, 15:58
  #11
Medlem
vivalamexicos avatar
äh, bra att han får en chans. Har han förtjänat det? nja. Kommer han lyckas? Tvivlar.

Men vi slipper se honom skämma ut sig på superior challenge, och efter att han fått stryk slipper vi troligen höra hans snack också.

sen vem vet.. han kanske blir skön nu, och någon man kan hålla på. Kanske bara betedde sig som en retard för att ta sig till ufc.
Citera
2011-11-23, 17:20
  #12
Medlem
kommer heja på honom men tror inte på honom
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback