Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-22, 22:57
  #1
Medlem
KemalPasas avatar
Hejsan Flashback, då de flesta av användarna här brukar vara hjälpsamma tänkte jag ge er lite bakgrundinformation och ställa en fråga som jag annars skulle ha ställt till min tjejkompis som för närvarande är utomlands....

Det är som så att jag träffade en tjej på en fest för ett tag sen, fulla som vi var så blev det ju lite strul men inget mer den gången, kommer knappt ihåg det mer än att hon var fräsch! Gick nån vecka eller så sen fick jag för mig idén att snacka med en polare till henne och försöka få med henne ut på puben, fick ungefär som gången innan, inte mycket snack där, hon åkte hem, jag åkte hem (blyg som fan är hon, nervös också för den delen, och det märks väldigt tydligt ).

Dagen efter tänkte jag att vafan, jag tar tag i det här nu (varit singel sen jag och mitt ex gjorde slut i Juli). Så jag slängde iväg ett sms och snackade lite allmänt, slutade iaf med att hon sa att jag kunde komma till henne i helgen som var. Det var faktiskt rätt trevligt, verkar som om hon inte precis har mycket erfarenhet av att träffa killar...(eller ens någon alls) hennes polare hade snickrat ihop en checklista med saker hon skulle föreslå för mig att vi skulle göra.... Vi snackade en del, glodde på film, sen närmade jag mig lite mer och det slutade senare under natten med sex...på morgonen var det sjukt awkward, hon sa typ inte ett piss och var asskumm, jag kramade henne efter frukost och stack sen.


Senare under dagen smsade jag henne och frågade om det bara var en engångsgrej eller om vi skulle träffas fler gånger, hon svarade då att hon gärna ville träffas mer om jag ville. Jag lyckades också klämma in att jag inte var ute efter en kk utan ville lära känna henne också, hon svarade då att det skulle väl vara kul att lära känna varandra också typ.

kom tillslut fram till att hon inte hade tid denna veckan, men att det skulle funka kanon nästa vecka, vi ska höras i helgen när jag kommit hem, (åker bort över helgen) och bestämma en dag då.

Frågan är då (för att jag skall sluta sitta och fundera på vad som kommer hända, och om vi faktiskt kommer ses nästa vecka eller om hon bara vill skjuta fram att säga att hon inte vill träffas mer) hur fan detta kommer gå? nån som varit i liknande situation? nån som kan gissa hur hon resonerar typ? och vad menar hon med (skulle väl vara kul att lära känna varandra) ?.


Ja jag överanalyserar lite jag vet, tror jag börjar kära ner mig lite i henne dock så jag försöker använda mig av Flashbacks expertis för att lugna mig lite tills vi faktiskt ska höras i helgen för att inte sitta och tänka på det hela tiden och faktiskt sköta mina åtaganden...

Om någon mot förmodan orkar läsa hela min grammatiskt efterblivna text så tackar jag för eventuella svar!
Citera
2011-11-22, 23:04
  #2
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KemalPasa
Hejsan Flashback, då de flesta av användarna här brukar vara hjälpsamma tänkte jag ge er lite bakgrundinformation och ställa en fråga som jag annars skulle ha ställt till min tjejkompis som för närvarande är utomlands....

Om någon mot förmodan orkar läsa hela min grammatiskt efterblivna text så tackar jag för eventuella svar!

Hon är nervös. Det är därför hon bäddar in orden i "lära känna"
Det här är en keeper, kom ihåg: De finaste flickorna är oerfarna!
Kör på och lycka till!
Citera
2011-11-22, 23:09
  #3
Medlem
KemalPasas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
Hon är nervös. Det är därför hon bäddar in orden i "lära känna"
Det här är en keeper, kom ihåg: De finaste flickorna är oerfarna!
Kör på och lycka till!

Lets hope so! det ska nog gå bra förhoppningsvis, det är bara så fruktansvärt drygt att behöva vänta på att träffa henne igen när ingenting är säkert! :P
Citera
2011-11-24, 13:33
  #4
Medlem
Hon är solklart intresserad. Men sjukt rädd att göra fel eftersom hon inte riktigt vet hur hon ska tolka dina signaler.

Så tror jag!

Lycka till!
Citera
2011-11-24, 13:46
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
Hon är nervös. Det är därför hon bäddar in orden i "lära känna"
Det här är en keeper, kom ihåg: De finaste flickorna är oerfarna!
Kör på och lycka till!

De finaste flickorna är oerfarna? Kristen, muslim eller bara osäker på dig själv?

Till TS: Vänta och se.
Citera
2011-11-24, 14:33
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
De finaste flickorna är oerfarna!
Och sämst i sängen. Men det är ju helt upp till en själv vad man föredrar.
Citera
2011-11-24, 14:46
  #7
Medlem
RutSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrösusSork
Och sämst i sängen. Men det är ju helt upp till en själv vad man föredrar.

Precis, o då kan man välja själv vad man ska lära henne/han

"-Nej nej haha, den trycker du in där bak"
Citera
2011-11-24, 15:05
  #8
Medlem
Bjurras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutSvensson
Hon är nervös. Det är därför hon bäddar in orden i "lära känna"
Det här är en keeper, kom ihåg: De finaste flickorna är oerfarna!
Kör på och lycka till!

Eller hur...

TS, varför gillar du den här tjejen? Hon verkar otroligt trist.
Citera
2011-12-20, 14:29
  #9
Medlem
KemalPasas avatar
Nu har man ju inte varit inne på flashback ett tag så den här tråden var ju lite av ett meningslöst skapande då jag inte ens sett era tips men har läst igenom allt nu och får tacka för svar! Det hela slutade efter att vi träffades rätt intensivt i några veckor med att vi blev tillsammans, otroligt härlig brud när man väl bearbetat bort blygheten, så det hela löste sig kanon!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback