Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-22, 21:44
  #1
Medlem
Roxanas avatar
Nej, man väljer inte vem man blir kär i. Och det kan vara ett nog så stort dilemma.


Vad gör man när den man faktiskt är kär i, är sämsta tänkbara i långa loppet? När man vet att nej, det här kommer sluta med gråt och tandagnisslan. Denna person kommer bara göra en olycklig och trasig. När hjärnan säger definitivt nej men hjärtat säger jag....


Man får ett sms, ett samtal eller ser honom på MSN och får det där pirret i magen.
Blir som en knäsvag, fnissig skolflicka när man ses. Kan komma på mig själv att sitta och myspilla honom i håret bara för att känna nej nej nej detta är så fel. Får inte!


Bara nåt så simpelt som en hej då-kram blir nästan tabu. För man vill ju inte hälla bensin på brasan.Samtidigt som man älskar varje sekund av fysisk kontakt. Samtidigt som jag gång på gång försökt radera honom ur mitt huvud; ur mitt liv.

Men när man väl ses, jäklar vilken energi man känner av. Man känner tydligt laddningen av känslor i luften. Och de kommer från båda hållen. Något som gör det så mycket svårare. Vill inte känna så här för jag vet att den sagan inte kommer sluta lyckligt.

Kan han inte bara flytta till världens ände...?
Citera
2011-11-22, 21:49
  #2
Medlem
pWneys avatar
Får man fråga vad som är så dåligt med denna kille? Du har ju trotts allt fallit för honom.
Citera
2011-11-22, 21:57
  #3
Medlem
Tony.Sopranos avatar
Lite bakgrundshistoria TACK
Citera
2011-11-22, 22:23
  #4
Medlem
kqrs avatar
Säg upp kontakten. Helt. Det är det enda sättet.
Citera
2011-11-22, 22:39
  #5
Medlem
felias avatar
Ge dig hän och njut av resan. Jag hoppas det verkligen det är fel(ia) du är kär i
Citera
2011-11-22, 23:26
  #6
Medlem
4-Gotts avatar
Är han upptagen eller vad är det som är felet? Har sett bilder på dig, du är ju attraktiv så var är det skon klämmer om du nu märker av laddningarna från båda hållen?
Citera
2011-11-23, 09:54
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pWney
Får man fråga vad som är så dåligt med denna kille? Du har ju trotts allt fallit för honom.

Kära trådskapare, svara hemskt gärna på denna frågan för just nu sitter jag som ett frågetecken.
Citera
2011-11-23, 16:38
  #8
Medlem
views avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SayNi
Kära trådskapare, svara hemskt gärna på denna frågan för just nu sitter jag som ett frågetecken.


Misstänker att han inte uppfyller den sjukt långa kravlistan som tjejer brukar ha.
Citera
2011-11-23, 22:06
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
nej men hjärtat säger jag....

Ja
Citera
2011-11-23, 22:30
  #10
Medlem
Jag förstår verkligen inte vad du vill ha svar på i denna tråd? Vad man ska göra om man är kär i fel person? Glid med strömmen, skit i vad folk tycker och lev ditt liv som du vill leva.
Citera
2011-11-24, 14:33
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
text

Kära Roxana, det du känner är FÖRÄLSKELSE! Den kan man känna till dne mest otänkbara personen i världen och det är inget konstigt. Lev ut dina känslor då personen verkar känna samma sak? Det man ångrar i livet brukar vara det man inte gjorde, även det man gjorde som var dåligt kan föra goda saker med sig: som att man lär sig av misstag och provat på mer, får mer erfarenhet av olika situioner etc.
Men förstår samtidigt din rädsla för att bli sårad, den har vi alla. kram
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback