Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-22, 20:38
  #1225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Väldigt vad det blev Tyst om Mona Muslim nu!!
Ja det var väl detta hon ville uppnå med sin hastiga avgång, nu är hon privatperson och bör inte skrivas om.....


VMA ? Så "Hesa Fredrik" skulle aktiveras om Mona dök upp ur dimman...ha ha


Läste utdraget ur Hyresnämden "Sveriges Domstolar" :s diarieförda handlingar i kort sammanfattning kallas alla till förhandling och ombud maste ange fullmakt. Thomas Karlsson Advokat at BrF har vid denna tidpunkt bara fatt en muntlig förordnande och ber att förhandlingen skjuts upp till senare Datum (man fragar sig om BrF representanter är inkompetent eller advokat ifraga) men domstolen avslar eftersom detta inkommer alldelese för sent. HLS är nu i stort sett hemma om det inte senare visade sig att intyget fr MS är osant. Detta medför ju att HLS förlorar sin handpenning pa 1 miljon kr. Undrar hur manga ggr MS far ställa upp för den summan....
Citera
2016-05-22, 21:34
  #1226
Medlem
Fullmakten gås runt om det blir förhandling och advokaten på plats
får muntlig fullmakt.

OM Labben vinner pga att BRFs talan avvisas eller liknande har ju
labben bara att casha upp på tillträdesdagen alt dödsboet ligger
kvar med en kredit.

Annars kanske azozialdemokratiska partiet borgar ut honom för
att hjälpa sin skyddling M o S - de har ju borgat ut henne tidigare
ink gett henne gratis p-plats - konstigt när samma parti inte anser
att folk ska ha bil o än mindre ta bil till city - hur rimmar dessutom
detta med Labbens dyyra garageplats
Citera
2016-05-22, 22:35
  #1227
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Enligt mina teorier måste livvakten ha legat med Sahlin.
Ngn som vet mer om detta?
Men snälla vad tror du? Man tappar inte huvudet såhär som Måna gjort om det inte är något sådant bakom kulisserna. Dessutom verkar han vara lyxlirare med andras pengar /solovårare. Jag får starka "Aldrig fucka upp" - vibbar. De här människorna, slisk-Måna och slisk-Labbe, de är såna personligheter som författare lånar till sina romaner och thrillers.
Citera
2016-05-23, 21:29
  #1228
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Men snälla vad tror du? Man tappar inte huvudet såhär som Måna gjort om det inte är något sådant bakom kulisserna. Dessutom verkar han vara lyxlirare med andras pengar /solovårare. Jag får starka "Aldrig fucka upp" - vibbar. De här människorna, slisk-Måna och slisk-Labbe, de är såna personligheter som författare lånar till sina romaner och thrillers.

Instämmer helt. Hade vart kul att veta mer om denne livvakt också.
Personligen hade jag legat med Mona om jag fått en Tobleroneask.
Citera
2016-05-24, 09:50
  #1229
Medlem
En fråga, som man som skattebetalare ställer sig. Vart tog all kompetens vägen på statliga myndigheter? Titta på en Sahlin var f d chef för. Den som efterträdde henne som chef, fd vice-chef, är en f d snut från Göteborg!!! Hennes kompis, livvakten, med 120 000 kr/mån, bostadsrätt för 10 Mkr och en Audi A 8 är också f d snut!!!! Varför bara anställa f d snutar utan formell utbildning. (Vid antagningen till Polishögskolan var det 30%, som var så dåliga att de inte kom in pga. "läs- och skrivsvårigheter"!!!!
Citera
2016-05-24, 23:13
  #1230
Medlem
-tramS-s avatar
Enligt ett obekräftat rykte ska Måna vara gäst på ett Bröllop till helgen. Ska någon av hennes vänner gifta sig?
Citera
2016-05-25, 20:49
  #1231
Medlem
Det blev jäkligt tyst kring Mona Sahlin.
Citera
2016-05-25, 21:08
  #1232
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Det blev jäkligt tyst kring Mona Sahlin.
Hon tycks ju vara kvar i stan iaf
Citat:
Sahlin blev en av de första som fick veta att Eriksson skulle bli minister.

– Men det var en ren slump, vi sprang på varandra i backen från Södermalm ner mot Slussen, säger Eriksson.

Enligt den nya bostadsministern småpratade de en stund. Eriksson var på väg till pressträffen i Rosenbad, där de nya ministrarna skulle offentliggöras, och avslöjade då sitt nya uppdrag.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/sa...cle22885408.ab
Citera
2016-05-25, 21:24
  #1233
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hon tycks ju vara kvar i stan iaf

http://www.aftonbladet.se/nyheter/sa...cle22885408.ab

Blir lite som Elvis-sightings.
Citera
2016-05-25, 21:26
  #1234
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagHarEnLiten
Blir lite som Elvis-sightings.
Jag påstår ändå att herr miljöpartisten kan anses tala sanning om att han mötte Mona på stan. Till skillnad från de som, efter när det nu var 1977, påstår sig ha sett Elvis.
Citera
2016-05-25, 23:10
  #1235
Medlem
-tramS-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag påstår ändå att herr miljöpartisten kan anses tala sanning om att han mötte Mona på stan. Till skillnad från de som, efter när det nu var 1977, påstår sig ha sett Elvis.

Jag håller med. Jag ser ingen anledning för Eriksson att ljuga om detta. Jag uppfattar inte heller Eriksson som en personen som hittar på saker i andra sammanhang heller. Jag anser det därmed bekräftat att Måna trycker nånstans i Stockholm f.n. Stämmer bra med ryktet om att hon ska på bröllop i helgen. Detta utesluter inte att hon varit iväg på "semester" utomlands ett tag tidigare.
Citera
2016-05-26, 19:21
  #1236
Medlem
P55s avatar
http://www.expressen.se/nyheter/mona...-kandiseliten/

Hon rör på sig....
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback