Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-18, 23:02
  #2437
Avstängd
Bolvags avatar
Allt gick fan åt helvete ikväll! Jag tror jag dog 5 gånger i rad av spawncampers och lyckades få minuspoäng! Då gav jag upp och glodde på Prision Break och muttade för mig själv istället...
2005-12-18, 23:41
  #2438
Medlem
Jag blev själv galen härom dagen och gick ur servern i vredesmod.
Jag råkade ut för en bugg som jag inte har sett förr.
Spelade SF och var på det där jättestora skeppet. Mötte en fiende, avrättade honom, fick TK, fick PUNISH!!!

Okeeej... fan också, tänkte jag, det var en polare som visades som röd fiende, den gamla hederliga buggen. FAN heller! Han stod i fiendelistan och en halv minut senare dödade jag samma snubbe IGEN och fick TK & Punish.

Åsynen av mina oförtjänade minuspoäng i mängder resulterade i svårt psykiskt trauma men jag håller på att återhämta mig nu...

Någon annan som råkat ut för detta? Kanske bara är i SF...?
2005-12-19, 00:54
  #2439
Avstängd
ikaris avatar
jag tycker också att jag råkar ut för det ibland!
Tänkte inte speciellt mycket på det då, men nu när jag hör att jag inte är ensam så! helt galet.
2005-12-19, 08:31
  #2440
Medlem
Cobra Styles avatar
Igår gick det åta Helvete med spelandet. Dog 6 ggr i arty.strikes och 3 gånger spawnade jag framför FI styrka/Tanks och dog på direkten . Lyckades döda 1 "röd" teammate så jag låg väl på -18 poäng efter 10 minuter .

Stängde av spelet och kollade på Scrubs för att få tillbaka humöret igen .

Ngn som hört ngt mer om releasedate på patchen ännu ?!?!?

Känns som det kommer bli hyffsat lätt att sänka helis med supportbössan efter patchen .


Tycker ni att Buddylist funkar i ASE ? Har lagt in alla här nu men ni syns aldrig när jag väljer "Show playing buddies" . Ngn måste ju vara inne och spela ngn kväll ?!?!.

Fan va korkad man varit som Infanteri på Wake innan ! Jag har alltid köttat fram på vägarna rätt in i FI styrkorna och dött. Har på senaste varit lite smartare och avancerat till fots eller jeep nere vid vattenbrynet och lagt mig bakom FI med sniper ell. Spec Ops-bössan och plockat dem 1 efter 1 . Snacka om skillnad i K/D-Ratio. ! ! ! E la bara jag som inte gjort detta hela tiden . Grymt om man som USA vill ta huvudbasen på ön . Lägga sig som sniper-SL i en buske och skicka fram styrkan som cappar .

Ngn mer än jag som hade velat ha en Kit-anpassad keybind i spelet ? Tex om jag trycker "B" som Spec Ops så får jag fram C4 men som Medic får jag upp Defib. och som Sniper får jag upp Claymore ! Det är ju oftast en speciell grej man vill kunna få fram i de olika kitten men de ligger sällan på samma objektsplats , de varierar ju ofta mellan plats 3-6.
2005-12-19, 13:40
  #2441
Medlem
Spaders avatar
Okej. Då har 3 dagars "övergångstid" passerat.

Battlefield 2 kan nu diskuteras i 3 trådar:
-BF2: Support och allmänt prat
-BF2: Banor, vapen och taktik
-BF2: Vilken server lirar ni på?

Gamla BF2-tråden (denna) låses men får ligga kvar.
Alla trådar är förövrigt länkade från indexet (klistrad tråd), dom finner ni längst upp.


De nya trådarna finnes här:
BF2: Support och allmänt prat

BF2: Banor, vapen och taktik

BF2: Vilken server lirar ni på?



/Spader, mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback