Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-04, 02:46
  #649
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Skoj och skoj. Han var givetvis helt frånvarande och huruvida det var bra för Kajsa eller inte kan ju diskuteras.
Frånvarande kan han inte varit. Då hade inte Kajsa funnits. Eller menar du under uppväxten? Då vet du mer än jag.
Citera
2018-04-06, 15:33
  #650
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Frånvarande kan han inte varit. Då hade inte Kajsa funnits. Eller menar du under uppväxten? Då vet du mer än jag.
Till yttermera visso var ju karln pappaledig vid tiden för palmemordet, så han var säkert inte helt frånvarande under Kajsas uppväxt. Då återstår att leta andra tänkbara teorier till att det både brunnit och slocknat i hennes vackra huvud. Förslag?
Citera
2019-01-12, 01:31
  #651
Medlem
Hlewagastirs avatar
Hon blev färdig doktorand 2017. Sen dess jobbar hon på tankesmedjan Arbeit und Umwelt:
https://www.arbeit-umwelt.de/staff-m...ajsa-borgnaes/

Om tankesmedjan:
https://www.arbeit-umwelt.de/stiftung/

Känns som detta ligger mycket närmare Miljöpartiet än Socialdemokraterna.
Citera
2019-03-15, 19:30
  #652
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelholm
Lite rörliga bilder hon rör sej dom andra gör vad dom kan för att inte somna

http://www.youtube.com/watch?v=XTge7MlH5JQ
Till och med Stig-Björn Ljunggren ser ut att nicka till, trots det rätta partibudskapet.Fan så tråkigt hon är.
Citera
2020-02-21, 21:34
  #653
Medlem
Teleslingas avatar
Hur kunde det bli så tyst om denna butiksråtta?
Citera
2020-02-22, 00:17
  #654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teleslinga
Hur kunde det bli så tyst om denna butiksråtta?
Hennes pappa har nog sett till att minimera rapporteringen.
Citera
2020-02-22, 08:12
  #655
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Hennes pappa har nog sett till att minimera rapporteringen.

Han har iaf flyttat fokus från faniljenamnet genom sina galna böcker om Palmemordet. I senaste boken så är det Lisbeth Pslme som skulle va varit det egentliga offret och Olof hade bara otur att stryka med.
Så med en sådan far kan man komma undan med rätt mycket skit eftersom farsan gör så mycket fler konstigheter.
Citera
2020-02-22, 08:48
  #656
Medlem
Teleslingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Han har iaf flyttat fokus från faniljenamnet genom sina galna böcker om Palmemordet. I senaste boken så är det Lisbeth Pslme som skulle va varit det egentliga offret och Olof hade bara otur att stryka med.
Så med en sådan far kan man komma undan med rätt mycket skit eftersom farsan gör så mycket fler konstigheter.
Nu tycker jag att Borgnäs och Bresky varit två av relativt få journalister som kritiskt granskat palmeutredningen. Nu har jag inte läst hans nya bok och kan inte uttala mig, men under årens lopp menar jag att Borgnäs snarast varit sunt kritisk mot den mycket handlingsförlamade poliskåren. Han har ofta försökt gå till botten med faktagranskning av händelser och alltid återvänt till mordplatsen, snarare än att köra fast i ett enskilt spår.

Men Kajsa verkar nästan gömma sig...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback