Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-10-06, 21:08
  #25
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HakkorsISexor
Jag har inte visat leg under en 5 års period men har nu dom senaste gångerna börjat få visa det, då har jag lyckats känner jag!

Ung och snygg!

Haha, jodå när chocken lade sig så inkom den känslan också :-)
Citera
2012-10-07, 15:24
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HgF
t ex om kunden såg A-lagsmässig ut eller precis som nu verkade vara underårig. Jag vet inte hur man hanterar A-lagarna nu för tiden.

Tyvärr verkar det dåligt med att blockera A-laget överhuvudtaget. Vet inte hur många gånger jag stått bakom en person som stinker acetaldehyd lång väg, sluddrigt tal och har ruffigt utseende och kläder. De får köpa ändå, skörden brukar normalt vara 15-20 Arboga X-tra stark eller Stockholm 7,2. Säkerligen hanteras sådant olika runt om i landet men här i Stockholm verkar attityden ganska lax.

Det ska i och för sig vara en högt satt ribba där. Vissa nervsjukdomar ger symptom som liknar fylla, vid några tillfällen har t.ex. MS-patienter blivit nekade att komma in på krogar och då blir det hulabaloo och brev till DO vill jag lova. Men personerna jag talar om stinker alltså öl och acetaldehyd. Enligt systemets regler borde de inte få köpa.
Citera
2013-06-24, 19:27
  #27
Medlem
Methedrines avatar
Jag har fyllt 40. Får oftast visa leg på bolaget.
Köper mest vin till mat (ingen inköp som borde verka "misstänkta" alltså...

Ser väl ung ut

/M.
Citera
2016-04-08, 21:14
  #28
Medlem
Jag fick nyligen visa leg och är 53 år. Borde systembolagets personal gå på kurs eller ser jag extremt ung ut? 53?? känns lite konstigt....
Citera
2016-04-09, 15:55
  #29
Medlem
FuriousRages avatar
Jag har passerat 30, och får fortfarande visa legget då och då.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback