Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-11, 20:31
  #9493
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Det har du helt rätt i !!!

Absolut det effektivaste sättet att i stor skala förgifta hela jorden, utan att sheeple misstänker nåt, med alla desinformatörer som hävdar att linjerna i skyn är nåt annat än chemtrails...

Ni hävdar att detta är ett relativt nytt fenomen. Hur förklarar du då att jag såg likadana "linjer i skyn" för 20 år sedan? För 30 år sedan? Bilder från den tiden och tidigare?

Hur förklarar du att jag sett flera contrails där jag hittat ursprunget på fr24, vanliga passagerarplan? Om du aldrig har hittat ursprunget till en strimma på fr24 så beror det på att du ljuger och aldrig ens försökt...eller att du är för inkompetent för att lokalisera rätt flyg.
Citera
2017-10-11, 20:32
  #9494
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Ge oss ett endaste bildbevis/filmbevis på ett vanligt passagerarplan som chemtrailar persistent chemtrails, tack!

Självklart finns det inga bildbevis för chemtrails, det är ju det jag säger.

Däremot har jag länkat till flera bilder som jag har tagit på vanliga passagerarplan. Och du har kommenterat dem förr, ditt minne påminner om en guldfisks.

Ett exempel på ett vanligt passagerarplan som lämnar ett persistent contrail:
(FB) Tråden om Chemtrails (sammanslagen tråd)

Och din analys:
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Det står bortom allt tvivel att detta är ett persistent chemtrail från ett chemtrailplan![/b]

Så hur fan ska du ha det?
Bevisligen lämnar vanliga passagerarkärror kvardröjande strimmor efter sig. Men frågan är hur helvete du vet att det är chem? Hur kan du utesluta att det är vatten du blir upphetsad över?

Ovan är självklart en retorisk fråga, vet vet alla att varken du eller någon annan kan avgöra om det är chemtrails bara genom att titta på ett moln som är fyra mil bort.
__________________
Senast redigerad av madtop 2017-10-11 kl. 21:07.
Citera
2017-10-11, 22:57
  #9495
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd

Givetvis vill madtop och alla de andra yrkesförnekarna i tråden få oss att tro att det är vanliga trafikflygplan som chemtrailar, men icke, givetvis en grov lögn från lögnhalsen madtop. :
Då är det inte bara madtop som är lögnhalsen! Nära nog ALLA flygplan som har anklagats för att sprida "chemtrails" (i dom idiotiska youtubevideor som ni älskar att länka till) har varit helt vanliga passagerarplan.
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Skulle det vara dyrt för dom att skicka upp flygplan?
Faktum är att det är ett sjukt effektivt sätt att använda sig av flygplan som sprutar ut gaser som når ner till folket.

Nej, det är sjukt ineffektivt. Inser du inte hur enormt liten del av det som sprids ut på en mils höjd kan nå marken på rätt plats och andas in av människor?
Citera
2017-10-12, 02:42
  #9496
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Sedan när tas det flygskatt av chemtrailpiloterna som sprayar från sina NATO:s chemtrailplan?
:
För en gångs skull skriver du en sanning. Det går helt enkelt inte att beskatta något som inte finns! 😀😂:-P
Citera
2017-10-12, 03:03
  #9497
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Hur skulle vatten kunna orsaka persistent chemtrails i form av dubbel Illuminati-symbol, som nyligen fångades på film av en observant person?
Väldigt trovärdigt! Ett plan ute på ett hemligt Illuminati-uppdrag sätter en Illuminati-symbol på himlen!

Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Har du lyckats omvända en endaste person under alla dina förnekar-år i tråden?

Vänligen upplys oss, vad tjänar du (och dina kompisar) på att ständigt häcka här i chemtrails-tråden och sprida dina lögner kring Chemtrails?

Jag tror det är fler än jag som undrar...
Det tror jag inte några andra undrar. De inser helt enkelt att t ex jag inte får något betalt alls. Eftersom det inte finns någon som har anledning att betala!

Jag skriver för att alla läsare ska veta att det finns personer som inte tror på det du och andra "chemtrails"-troende skriver här.

Att omvända någon är inte det primära syftet.
Citera
2017-10-12, 03:15
  #9498
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
[b]


Märker ni vad chemtrail-fritt Sverige var förr i tiden, innan man 1997-98 satte chemtrailandet i system, med början i USA givetvis...
.
Hur vet du det?

De vita strimmorna efter flygplan har sett likadana ut och har burit sig likadant åt sedan (minst) mitten av 1950-talet. Ibland har de försvunnit snabbt, ibland har de legat kvar länge. Då som nu. Ingen skillnad alls!

Hur ser du skillnad på contrails och "chemtrails"?

Frågorna riktar sig till alla som tror på det här larmet/larvet.
__________________
Senast redigerad av pewana 2017-10-12 kl. 03:20.
Citera
2017-10-15, 20:34
  #9499
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pewana
har burit sig likadant åt sedan (minst) mitten av 1950-talet.
Ja, tänk så mycket små H2O-partiklar det fanns redan under WW2.

https://www.google.se/search?q=contr...w=1584&bih=713

Och H2O uppstår genom en enkel molberäkning. Om man var vaken på gymnasiekemin förstår man det lätt. Kanske var det en del som sov...
Citera
2017-11-04, 17:05
  #9500
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Idag flögs det intensivt över västernorrland. Himlen är aldrig sig lik.
Disig o rutig av dessa märkliga plan som flyger samma rutt ungefär samtidigt ca 7-8 st såg vi.
En sympatitröst till död och återfödd,dessa unga förnekare (vattenkramare)kan du aldrig övertyga.
Deras faktaresistens och okulära inkompetens är monumental
https://www.pixeltopic.com/image/pobqjelbnvltebe/

Du har fortfarande inte lyckats förklara hur du ser skillnad på vanliga contrails och dina chemtrails. Att helt vanliga passagerarplan åker rutter och lämnar kvardröjande strimmor efter sig är ju inte direkt ovanligt.

Dessutom tycker jag det är märkligt att det bara är vissa människor som lyckas få syn på chemtrails. När jag spanar in strimmor och samtidigt kollar upp dem på FR24 så handlar det alltid om vanliga passagerarplan som flyger sina reguljära rutter.

Och det faktum att det var disigt över norrland idag förklaras med väder. Kikar du in satellitbilder så ser du att det ligger ett stort frontsystem över norrland.
https://www.smhi.se/vadret/nederbord...tellit-europa#
Citera
2017-11-04, 17:08
  #9501
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Du har fortfarande inte lyckats förklara hur du ser skillnad på vanliga contrails och dina chemtrails. Att helt vanliga passagerarplan åker rutter och lämnar kvardröjande strimmor efter sig är ju inte direkt ovanligt.

Dessutom tycker jag det är märkligt att det bara är vissa människor som lyckas få syn på chemtrails. När jag spanar in strimmor och samtidigt kollar upp dem på FR24 så handlar det alltid om vanliga passagerarplan som flyger sina reguljära rutter.

Och det faktum att det var disigt över norrland idag förklaras med väder. Kikar du in satellitbilder så ser du att det ligger ett stort frontsystem över norrland.
https://www.smhi.se/vadret/nederbord...tellit-europa#
Det är klart väder innan dessa plan börjar flyga och diset efterråt är onormalt,plan kan inte göra kvadratkilometerstora moln...
Citera
2017-11-04, 17:18
  #9502
Moderator
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Det är klart väder innan dessa plan börjar flyga och diset efterråt är onormalt,plan kan inte göra kvadratkilometerstora moln...
Ovanligt men inte omöjligt occh inte alls onormalt. Vattenångan i avgaserna kan bilda stora moln under de rätta väderbetingelserna.
Citera
2017-11-04, 17:27
  #9503
Medlem
nezzoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Ovanligt men inte omöjligt occh inte alls onormalt. Vattenångan i avgaserna kan bilda stora moln under de rätta väderbetingelserna.
Varför har tex jag och arbetskollegor inte sett detta tidigare?och många har sett detta o onormala flygbeteende.
Vi som är lite äldre vet hur himlen o contrails ser ut...

http://www.bilddump.se/bilder/201711...95.209.159.jpg
__________________
Senast redigerad av nezzom 2017-11-04 kl. 17:30. Anledning: bild
Citera
2017-11-04, 17:41
  #9504
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nezzom
Det är klart väder innan dessa plan börjar flyga och diset efterråt är onormalt,plan kan inte göra kvadratkilometerstora moln...

Är det inte tänkbart att det är vanliga cirrusmoln du ser?
Kvardröjande k-strimmor och cirrusmoln är i princip samma sak och uppträder ofta samtidigt.

Det drog ju trots allt in en front över västra norrland idag så det vore väldigt märkligt om du inte såg stora moln...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback