Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-11-17, 23:57
  #1
Medlem
Kära Flashback!
Min syster och jag har i princip alltid varit identiska, hon är ett år äldre än mig dock. Vi har alltid sett likadana ut och gjort exakt samma saker. Bortsett från en sak, jag gick på ridning mellan åren 12-16. Nu till det konstiga, jag red endast 45 min/vecka och stretchade alltid ordentligt efter. Jag fick ridbyxlår, det fick inte hon.

Hur sjutton kan ens lår formas så otroligt mycket på 45 min/vecka? Räkna in sommaruppehåll, juluppehåll och allt sådant!

Och kan jag bli av med dessa på något sätt?
Citera
2011-11-18, 00:02
  #2
Medlem
Sluta rid
Citera
2011-11-18, 02:52
  #3
Medlem
Pankreatits avatar
Sluta ha andra gener än din syster.
Citera
2011-11-18, 08:41
  #4
Medlem
Framtidsatlets avatar
Sluta ät mer mat än din syster.
Citera
2011-11-18, 09:52
  #5
Medlem
Kroesmanns avatar
Sluta forma dina lår.
Citera
2011-11-18, 10:01
  #6
Medlem
Sikkens avatar
Vad ska du bli av med dom før???
Kan ju vara riktigt snyggt,om det inte bara består av en massa fet.
Du behøver ju inte heller se ut som din syster

Stort + på tjejer som rider,ni får fin fina muskler på andra trevliga stallen oxo

mvh
Citera
2011-11-18, 10:23
  #7
Medlem
freyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackMode
Kära Flashback!
Min syster och jag har i princip alltid varit identiska, hon är ett år äldre än mig dock. Vi har alltid sett likadana ut och gjort exakt samma saker. Bortsett från en sak, jag gick på ridning mellan åren 12-16. Nu till det konstiga, jag red endast 45 min/vecka och stretchade alltid ordentligt efter. Jag fick ridbyxlår, det fick inte hon.

Hur sjutton kan ens lår formas så otroligt mycket på 45 min/vecka? Räkna in sommaruppehåll, juluppehåll och allt sådant!

Och kan jag bli av med dessa på något sätt?

Ridningen har inte med saken att göra. Ridbyxlår = fett.
Citera
2011-11-18, 13:03
  #8
Medlem
Pipharens avatar
Du är tjock. Det är inte muskler.
Citera
2011-11-18, 15:29
  #9
Medlem
.adepts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Du är tjock. Det är inte muskler.

+1

Finns inget värre än tonårsbrudarna som klagar på att de spelat fotboll och har fått otroligt mycket muskler på benen. Fick du muskler i dubbelhakan också eller?
Citera
2011-11-18, 16:43
  #10
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .adept
+1

Finns inget värre än tonårsbrudarna som klagar på att de spelat fotboll och har fått otroligt mycket muskler på benen. Fick du muskler i dubbelhakan också eller?

Du har då inte sett mycket om ämnet i fråga?
När jag jobbade på en gaybar hade vi en crossdresser/transa som kom in och körde rave-dans sista halvtimmen innan vi stängde helt ensam på dansgolvet.
Kort svart klänning, högklackat, och vader/lår som hade imponerat på vilket gym som helst...
Citera
2011-11-18, 21:40
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pipharen
Du är tjock. Det är inte muskler.

Citat:
Ursprungligen postat av .adept
+1

Finns inget värre än tonårsbrudarna som klagar på att de spelat fotboll och har fått otroligt mycket muskler på benen. Fick du muskler i dubbelhakan också eller?

Nej självklart är det inte muskler, muskler är ju snyggt ju (i en viss mängd förstås)! Hade det enbart varit muskler hade jag nog aldrig startat den här tråden. Men tjock vet jag inte om jag skulle påstå att jag är, mitt BMI är runt 20. Sen vill jag också tillägga att dessa "ridbyxlår" absolut inte är några extrema sådana, en mindre utbuktning bara. Inget någon annan antagligen ens lägger märke till, de flesta oroar sig trots allt mer om hur de själva ser ut. Men eftersom det stör mig en hel del, tänkte jag kolla med er på Flashback om ni har några tips på hur jag kan träna/äta för att så småningom försöka forma mina lår till det bättre.

Tack!
Citera
2011-11-18, 21:48
  #12
Medlem
Ett ord, kaloriunderskott. Sen är det klart efter ett tag (beroende på hur mycket fett du har och om kroppen vill prioritera att ta fett från dina ridbyxelår). Svårare än så är det inte
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback