Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2015-10-31, 03:00
  #85
Medlem
N.Born2partys avatar
Jag har hört rykten om att alesso gick på Franska Skolan är det någon som vet? Kollat på internet men hittar inget
Citera
2016-01-14, 00:13
  #86
Medlem
Vad kan man förvänta sig av Alesso i år?

Tänkte se han på Summerburst i Göteborg där han står som headline. Sett grabben några gånger nu och aldrig blivit besviken, riktigt bra show i globen och polarna som såg han i Miami 2014 va helt lyriska över hans set.

Producentvis tror ja han kanske byter bana lite och går ifrån sina Progressiva emotionella låtar som domineras av vocals till mer alternativa grejer. Efter hans album va släppt sa han i citat "Jag ville knyta ihop säcken av den typen av musik jag gjort ett tag nu och kanske testa lite annat sen". Rätt tveksam till om ja gillar en sådan övergång dock. Ser gärna låtar likt: Clash, Payday, Tear The Roof Up men även något som liknar Calling.

Känns som att Alesso förra året verkligen befäste sin plats som topp 15 populäraste edm-akt i världen.

Något man gärna vill se snart är ju den där collaben med Avicii som finns i någon gammal mapp. Gärna att han sätter sig ned med Ingrosso igen eller varför inte Steve. För lite samarbeten mellan han och svenska Edm-akter.
__________________
Senast redigerad av Tango8 2016-01-14 kl. 00:15.
Citera
2016-02-02, 21:00
  #87
Medlem
dppetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Born2party
Jag har hört rykten om att alesso gick på Franska Skolan är det någon som vet? Kollat på internet men hittar inget

Han gick på Östra Reals gymnasium i vart fall. Grundskolan vet jag inte.
Citera
2016-08-13, 00:21
  #88
Medlem
FysikElskarNs avatar
Hans senaste set från TL är verkligen sjukt bra!
__________________
Senast redigerad av FysikElskarN 2016-08-13 kl. 00:23.
Citera
2018-06-06, 14:55
  #89
Medlem
Finns det ngn möjlighet att Alesso kan bli lika stor som Avicii? Eller hur "långt efter" ligger han?
Vad saknas ? Någon superhit som Levels har han väl inte varit i närheten av?
Är kanske det som krävs?
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback