Nu ligger ja hemma och är sjuk o har hela morgonen legat o funderat på snoppar, dessa mystiska utväxter
Kom fram till att ja har två frågor jag skulle behöva lite hjälp med.
Fråga 1 - Alltid när jag har varit med en kille så har han redan haft stånd. Jag vill se själva resningen. Jag undrar lite hur fort de går. De måste väll va lite som o blåsa upp en såndär lång ballong, sakta sakta reser den sig liksom. Tycker de är jätteupphetsande att tänka på de. En kille som ligger naken o så ser man hur kuken sakta sakta ställer sig upp. Har ja rätt i min teori eller hur går de till?
Fråga 2 - Har genomsnittet på snoppar förändras. En genomsnittlig svensk penis är mellan 14 och 15centimeter vid stånd och har en omkrets på ca 10 centimeter.Källa: Sex- och relationsexpert Pelle Ullholm, Metro.se. Dock vet jag nte hur gammla dessa uppgifter är. Jag upplever de som att de flesta idag har en stor snopp. Både jag o mina närmaste vänner upplever detta. Vart är alla killar med "normala" snoppar. Det är inte skönt att ha sex med en batong. Om vi säger att jag har haft sex med 10 olika killar så är de bara en som har haft en lagom storlek. De blir skönare och dessutom vågar man ju mer. Har killen en stor snopp ligger man mest där som en död fisk för man är så jävla rädd för att de ska göra ont, o vem vill knulla med en död fisk? Nå är killars snoppar större idag?