2011-11-17, 10:54
Medlem
Nu ligger ja hemma och är sjuk o har hela morgonen legat o funderat på snoppar, dessa mystiska utväxter

Kom fram till att ja har två frågor jag skulle behöva lite hjälp med.

Fråga 1 - Alltid när jag har varit med en kille så har han redan haft stånd. Jag vill se själva resningen. Jag undrar lite hur fort de går. De måste väll va lite som o blåsa upp en såndär lång ballong, sakta sakta reser den sig liksom. Tycker de är jätteupphetsande att tänka på de. En kille som ligger naken o så ser man hur kuken sakta sakta ställer sig upp. Har ja rätt i min teori eller hur går de till?

Fråga 2 - Har genomsnittet på snoppar förändras. En genomsnittlig svensk penis är mellan 14 och 15centimeter vid stånd och har en omkrets på ca 10 centimeter.Källa: Sex- och relationsexpert Pelle Ullholm, Metro.se. Dock vet jag nte hur gammla dessa uppgifter är. Jag upplever de som att de flesta idag har en stor snopp. Både jag o mina närmaste vänner upplever detta. Vart är alla killar med "normala" snoppar. Det är inte skönt att ha sex med en batong. Om vi säger att jag har haft sex med 10 olika killar så är de bara en som har haft en lagom storlek. De blir skönare och dessutom vågar man ju mer. Har killen en stor snopp ligger man mest där som en död fisk för man är så jävla rädd för att de ska göra ont, o vem vill knulla med en död fisk? Nå är killars snoppar större idag?
Citera
2011-11-17, 11:04
Medlem
mungs avatar
Fråga 1: Din teori stämmer bra - det tar ju en stund att fylla den med blod, oftast flera sekunder. Ibland går det snabbare och tar det längre tid.

Fråga 2: Ingen aning, men det "naturliga" urvalet bör göra att det går åt det hållet - större snoppar och större bröst.
Citera
2011-11-17, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiKiLi
Nu ligger ja hemma och är sjuk o har hela morgonen legat o funderat på snoppar, dessa mystiska utväxter

Fråga 1 - Alltid när jag har varit med en kille så har han redan haft stånd. Jag vill se själva resningen. Jag undrar lite hur fort de går. De måste väll va lite som o blåsa upp en såndär lång ballong, sakta sakta reser den sig liksom. Tycker de är jätteupphetsande att tänka på de. En kille som ligger naken o så ser man hur kuken sakta sakta ställer sig upp. Har ja rätt i min teori eller hur går de till?

Fråga 2 - Har genomsnittet på snoppar förändras. En genomsnittlig svensk penis är mellan 14 och 15centimeter vid stånd och har en omkrets på ca 10 centimeter.Källa: Sex- och relationsexpert Pelle Ullholm, Metro.se. Dock vet jag nte hur gammla dessa uppgifter är. Jag upplever de som att de flesta idag har en stor snopp. Både jag o mina närmaste vänner upplever detta. Vart är alla killar med "normala" snoppar. Det är inte skönt att ha sex med en batong. Om vi säger att jag har haft sex med 10 olika killar så är de bara en som har haft en lagom storlek. De blir skönare och dessutom vågar man ju mer. Har killen en stor snopp ligger man mest där som en död fisk för man är så jävla rädd för att de ska göra ont, o vem vill knulla med en död fisk? Nå är killars snoppar större idag?

Vad gäller fråga 2 är längden antagligen rätt nära medel, dock är medelomkretsen snarare strax över 12 cm än 10. Sen är det antagligen så att om du ligger runt med killar kommer de ha över medel eftersom större kuk -> bättre självförtroende -> mer attraktiv och större sannolikhet att man vågar ligga runt.
Citera
2011-11-17, 11:07
Medlem
P.Anselmos avatar
Vid onani brukar det oftast gå ganska långsamt innan den rest sig för mig, typ som du beskrev det. Vid sex vet jag inte riktigt, brukar vara fokuserad på annat då.

Tror även att genomsnittet på penislängd har höjts, de flesta män verkar väl besitta en 17-18 CM.
Citera
2011-11-17, 11:08
Medlem
DrNobodys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiKiLi

Ifall du är snygg så kan jag bjuda dig på en ordentlig omgång, du kan få observera min kuk på riktigt nära håll!
Citera
2011-11-17, 11:10
Medlem
1) Det beror hur upphetsad man är/blir, antar att du är en youngster och hade för mig att man nästan alltid hade stånd i den åldern ^^

2) Att 9/10 killar skulle vara 15+ låter lite i överkant, gissar på att du överskattar storlek eller att du har haft tur ?
Citera
2011-11-17, 11:10
Medlem
Hastigheten på resningen är olika mycket beroende på ålder. Min fru älskar att suga upp den från helt slak till fullt res, kännslan av att den växer i munnen säger hon är oslagbar. så om du vill prova det är det väl bara att du väntar till efter att han kommit första gången, vänta en kvart sen är det bara att glida ner och sätta igång, garanterat uppskattat.

Kukstorlekens eventuella förändring vet jag inget om.
Citera
2011-11-17, 11:12
Medlem
niiroxs avatar
har hört att snittet låg vid 15-18cm..
den fylls ju med blod när han får bånge, så hela kuken borde bli lika hård på en gång??
men kul om nån kille kunde svara på hur snabbt ..
Citera
2011-11-17, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrNobody
Ifall du är snygg så kan jag bjuda dig på en ordentlig omgång, du kan få observera min kuk på riktigt nära håll!
Posta i requests

OT:
1. Ta han på sängen. Dra bara in han i ett rum, slit av han brallorna och se den när den är liten och krumpen. Då lär du se en liten kuk om han inte lyckats tänka på dig naken under tiden du drar in honom till rummet. Borde funka *hosthost*.
2. Alltså, killar vill ju ha större kuk. Vi tittar ju på porrfilmer, där ser vi välhängda blokes med stora kukar som de daskar i huvet på de små kviinnorna med enorma pattar. Kalla det evolution eller inte, det har med generna att göra. Eller kirurgerna.
Hoppas det gav något svar iaf
Citera
2011-11-17, 11:23
Medlem
Tack för alla svar. De finns så mycket porr/sex klipp på nätet om allt möjligt varför kan inte någon spela in en resning. Haha ja får såfär bild av hur en kille ligger naken på ett altare i kyrkan o så börjar de spelas någon psalm typ ni vet den gloååoåoåoåoåoåoåoåoåoåoåoåoåååria ( asså de håller ut ordet ) Sen så kommer de ett ljus ifrån taket o så reser sig kuken. O alla nunnor blir tokiga o sliter av sig kläderna. Haha tycker ni inte ja ska bli porrfilmsproducent ^^

De där med storleken känns trisst. Mer minisnoppar åt folket!
Citera
2011-11-17, 11:33
Medlem
Snuttegrisarnas avatar
Citat:
De där med storleken känns trisst. Mer minisnoppar åt folket!

Vi håller med dej, det är inte kul att ha samlag med någon som knappt kommer in trots glidmedel och förspel
Citera
2011-11-17, 11:46
Medlem
1) Det går olika fort men tillvägagångssättet är ju det samma. kan vara gott att bli avsugen med slak för att känna den resa sig i munnen på damen

2) Ja om man är här på FB så har storleken absolut ökat med ungefär det dubbla då de flesta säger sig ha minst 18-19 cm. Dock finns det många med mindre (jag tex) men det är nog som någon sa, eftersom flertalet av kvinnor inte vill ligga med mindre kukar så vågar man sig inte ut i svängen och de som gör det har stora därav blir det så att de flesta ONS och annat har stor.

Vi med mindre vågar helt enkelt inte.

Men då är det ju kul att få höra från TVÅ skribentar att de efterfråga något mindre iaf. Första gången på FB någon inte säger att den MSÅTE vara minst 18 men helst 23..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in