Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-16, 12:45
  #1
Medlem
4l13ns avatar
Hittade ingen tråd om detta eller vettig lösning på google så man tänkte fråga här.

När jag sitter och lirar Skyrim fungerar det utan problem men helt plötsligt så bara crashar spelet. Man får ingen crash prompt eller någonting så man kan ju inte se vad problemet är. Jag har hört någonting om att man ska ändra ljudinställningarna på kontrollpanelen men detta verkar inte göra någon skillnad alls. Är det någon som vet hur man får veck detta problem då det är extremt irriterande.

Jag har absolut nog med ram och annat man behöver.
Citera
2011-11-16, 12:47
  #2
Medlem
DasIljass avatar
Har precis samma problem, kraschade det första gången typ 5 min in i spelet precis innan "den farliga varelsen kommer"?

Man kan ta sig en bit med hjälp av att quicksavea hela tiden
Citera
2011-11-16, 15:38
  #3
Medlem
iKnugens avatar
https://www.flashback.org/t1712117
Citera
2011-11-16, 16:37
  #4
Medlem
-ELF-s avatar
Detta är ett vanligt problem. Nästan alla som jag har pratat med som spelar Skyrim har problemet. Vi får helt enkelt vänta på en patch.
Citera
2011-11-16, 19:23
  #5
Medlem
Mr.Fawkess avatar
Har fått samma nu, förut har jag kunnat spela i timmar utan en crash, men nu helt plötsligt kommer jag inte ens in i spelet, crashar direkt när jag trycker på antingen 'Continue' eller en valfri sparfil i 'Load'.

Antar att felet ligger hos Bethesda, tydligen ska det vara problem med minneshanteringen, så det enda vi kan göra nu är att vänta på en patch.
Citera
2011-12-08, 01:07
  #6
Medlem
LeFakirs avatar
Finns patchen ännu?
Citera
2011-12-08, 09:16
  #7
Medlem
Theaas avatar
Både jag och tösen min har samma problem på två olika datorer (Win7 64-bit). Varken OS eller spelet är piratat. Hjälper inte att ändra på ljudinställningarna som vissa har påpekat.
Inte asjobbigt om man quicksparar hela tiden dock.. men lite störande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback