Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-16, 12:29
  #1
Medlem
PETA bevisar att dom är helt hjärndöda genom att klaga på Marios tvättbjörndräkt i
Super Mario Land 3D till 3DS. Ska man skratta eller gråta?

http://games.yahoo.com/blogs/plugged...NzdG9yeXBhZ2U-
Citera
2011-11-16, 12:35
  #2
Medlem
Falcãos avatar
PETA har en lång historia av pinsamheter. Senast innan det här var det ju en stämningsansökan man lämnade in mot Sea World där man hävdade att valar och späckhuggares konstitutionella rättigheter kränktes av parken genom att åberopa paragrafen om förbud mot slaveri. Att de haft personer som Pamela Anderson som talespersoner bekräftar ytterligare bilden av en rätt hjärndöd organisation. Synd för jag tycker egentligen att frågor kring djurrätt är viktiga så det är tråkigt att PETA ägnar sig åt så mycket trams.
Citera
2011-11-16, 12:35
  #3
Medlem
TheGamers avatar
Kolla inte på länken, men chockar mig säkert inte då dom var på BF3 för att man kunde döda en råtta i spelet
Har dom verkligen inget viktigare att göra? Som att lära feta barn att inte sitta för nära vatten då dom kan locka till sig valar som tror att dom är fränder eller något liknande.

Hoppas att alla inom PETA/ Djurrättsalliansen dör, dom enda värre än dom är invandrare.
__________________
Senast redigerad av TheGamer 2011-11-16 kl. 12:38.
Citera
2011-11-16, 12:50
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Kolla inte på länken, men chockar mig säkert inte då dom var på BF3 för att man kunde döda en råtta i spelet

Mycket välförtjänt
Människor är ju också djur (möjligtvis med undantag för PETA-folket).
Citera
2011-11-16, 14:58
  #5
Medlem
Farbror Fazers avatar
Att peta är helt slut i huvudet är det inte frågan om. Synd att de inte kunde försöka hålla sig lite vettiga när de ändå gör lite bra saker.
Citera
2011-11-16, 15:32
  #6
Medlem
DelGriffiths avatar
De kanske har rätt ändå? Själv fick jag lust att odla mustasch för att sedan gå ut och flå mårdhundar och tvättbjörnar och ikläda mig deras skinn.
Citera
2011-11-17, 11:11
  #7
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
De kanske har rätt ändå? Själv fick jag lust att odla mustasch för att sedan gå ut och flå mårdhundar och tvättbjörnar och ikläda mig deras skinn.

Jag funderade också på om man kunde flyga eller förvandlas till sten bara jag fick på mig en päls. Tur att Peta försöker göra någonting åt oss lättpåverkade barn...
Citera
2011-11-17, 22:36
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DelGriffith
De kanske har rätt ändå? Själv fick jag lust att odla mustasch för att sedan gå ut och flå mårdhundar och tvättbjörnar och ikläda mig deras skinn.

Jag har också varit med om det där. Inte nog med det så fick det mig att ta röda svampar för att bli stor, gröna för att få fler liv och blommor för att skjuta eldklot. Dessutom så kutade jag ut och hoppade på sköldpaddor.

Super Mario har förstört mitt liv=(.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback