Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-11-15, 21:20
  #1
Medlem
Faaaaan vad bra den är!!!
Någon som lyssnar på dessa herrar? Jim Norton är fantastisk likaså, och de är så jävla spot on på allt. Humoristiskt program minst sagt...
Svensk radio är fan patetiskt i jämförelse - visst, det kan bli lite väl personligt ibland, bråk och argsinta personangrepp emot kändisar och varandra,vänstervridna ockupanter i wallstreet förlöjligas osv, men programmet har även saker för seriösa lyssnare som strippor,porrstjärnor,kändisar och annat för svenska män å kvinnor att ta del av.
Citera
2011-11-16, 00:20
  #2
Medlem
Pallevantes avatar
Lyssna på Howard Stern från innan 2009 ist, bättre radio.
Citera
2011-11-16, 01:33
  #3
Medlem
DonSikiels avatar
O&A är mycket bättre än Howard Stern. När Patrice O'Neal är med skrattar jag fan så jag skiter ner mig!
Citera
2011-11-16, 20:31
  #4
Medlem
keysersözes avatar
http://www.youtube.com/watch?v=YPOI_viO9Ug

Här är Anthony hos Howard Stern innan Opie & Anthony kom någon vart.

Opie & Anthony har försökt härma Howard Stern från första början men alltid bleknat i jämförelse. Samma sak med alla andra pratradioprogram i hela världen som försökt göra det Stern gjort sen 80-talet.

Stern rules.
Citera
2011-11-16, 22:45
  #5
Medlem
visst de nyttjar strippor och annat "Galet" men börjar bli lite tröttsamt att lyssna på Howard Stern och Robin, speciellt nu när Artie Lange dragit iväg. Han var en bra side-kick precis som Jimmy Norton är för O&A.
Citera
2011-11-17, 06:04
  #6
Medlem
keysersözes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
visst de nyttjar strippor och annat "Galet" men börjar bli lite tröttsamt att lyssna på Howard Stern och Robin, speciellt nu när Artie Lange dragit iväg. Han var en bra side-kick precis som Jimmy Norton är för O&A.

Visst, det blev ett visst tomrum när Artie drog men Artie började inte medverka fulltid i programmet förens 2001 och Howard hade gjort sin grej och gjort sig ett namn innan Artie kom in i bilden. Howard gör fortfarande sin grej och är fortfarande den bästa på det.
Citera
2011-11-18, 23:01
  #7
Medlem
Just nu tycker jag att O&A ger mig bättre underhållning än Stern gör. Stern verkar trött. Han är oengagerad och sävlig, speciellt de första två timmarna av programmet. De enda gångerna han lyser upp och visar att han är bäst i världen, är när han har en gäst som han är nyfiken på. Hans intervjuer är i världsklass. Men O&A låter som att de har roligare tillsammans. Man kan jämföra det med landslaget med och utan Zlatan. Stern är Zlatan med en massa undersåtar omkring sig. O&A är ett sammansvetsat lag som är hyfsat jämlikt som spelar för varandra.
Citera
2011-11-30, 23:27
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonSikiel
O&A är mycket bättre än Howard Stern. När Patrice O'Neal är med skrattar jag fan så jag skiter ner mig!
Patrice O'Neal dog iförgår av en Stroke - han blev 41 år gammal
Citera
2011-12-04, 10:35
  #9
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Lyssna på Howard Stern från innan 2009 ist, bättre radio.

Varför skulle man vilja lyssna på gamla radioprogram? Radio är en färskvara.

Sen håller jag inte med om att Howard var bättre än OA på den tiden heller. Det enda som är bättre med Howard är dokusåpa-aspekten av hans program. Alla anställda som ställs mot varandra och intriger skapade från ingenting.

Men rent humormässigt kommer ingen i Howards crew i närheten Norton, Anthony och de andra komikerna som gästar regelbundet.
Citera
2011-12-04, 21:29
  #10
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Varför skulle man vilja lyssna på gamla radioprogram? Radio är en färskvara.

Sen håller jag inte med om att Howard var bättre än OA på den tiden heller. Det enda som är bättre med Howard är dokusåpa-aspekten av hans program. Alla anställda som ställs mot varandra och intriger skapade från ingenting.

Men rent humormässigt kommer ingen i Howards crew i närheten Norton, Anthony och de andra komikerna som gästar regelbundet.
Färskvara? Nej då, om man lyssnar på p3 nyheterna kanske. Jag lyssnar inte på Howard för att höra nyheter, jag gör det för att höra showen i sig, dokusåpa-aspekten som du kallar det, och det är ingen färskvara.
Citera
2011-12-05, 09:06
  #11
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Färskvara? Nej då, om man lyssnar på p3 nyheterna kanske. Jag lyssnar inte på Howard för att höra nyheter, jag gör det för att höra showen i sig, dokusåpa-aspekten som du kallar det, och det är ingen färskvara.

Jag tycker redan det känns som att man slösar bort tid då man lyssnar på det dagliga avsnitt av O&A som går på tre timmar och skulle aldrig kunna tänka mig att till på köpet börja lyssna på avsnitt från flera år tillbaka.

Sen är ju de största delarna av både The Howard Stern Show och O&A färskvara i och med att dom spenderas med att avhandla current events.
Citera
2011-12-05, 09:14
  #12
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Jag tycker redan det känns som att man slösar bort tid då man lyssnar på det dagliga avsnitt av O&A som går på tre timmar och skulle aldrig kunna tänka mig att till på köpet börja lyssna på avsnitt från flera år tillbaka.

Sen är ju de största delarna av både The Howard Stern Show och O&A färskvara i och med att dom spenderas med att avhandla current events.
Som sagt, det är ju bara färskvara om man ser till nyhetsaspekten. Det gör mig inget om dom pratar om en kommande film som jag redan sett, det är samspelet i studion som är det intressanta. Jag skulle aldrig lyssna på nya program då jag tycker att dom är sämre, att dom pratar om grejer som hände igår gör mig inte mer intresserad.

Vad gäller slöseri med tid håller jag inte heller med, jag sätter mig inte ner och lyssnar rätt upp och ner. Drar ner ett avsnitt, slänger i på ipoden och lyssnar på väg till jobbet, på gymet eller när jag går runt och städar hemma.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback