2011-11-14, 12:54
Medlem
hajamptres avatar
Någon som har erfarenheter av http://www.direct2play.com/? Man köper alltså en rysk cdkey och använder en VPN för att "lura" steam t.ex att man är i Ryssland. Man ändrar sedan lite grejer och får en svensk eller engelsk version på spelet. Idén låter ju galant men är det på riktigt?

Någon som testat köpa där ifrån? Vågar man?

Googlade lite men svaren man fick var lite luddiga.
Citera
2012-04-15, 18:20
Medlem
Diseaseds avatar
Bump!

Jag sökte själv runt och letade efter information kring om det gick att lita på d2p, hittade ingenting av egentligt värde så vad jag gjorde var att jag slängde iväg en beställning på chans. Funkade dock bra, tog 5min efter beställningen tills jag hade cdnyckeln och laddar nu hem via steam för fulla muggar.

Man var dock tvungen att bekräfta även sitt telefonnummer via sms, det mailet hamnade i min skräppostmapp så var uppmärksam på det
Citera
2012-11-27, 18:55
Medlem
Neverdancessobers avatar
har köpt 4 spel därifrån 2 st funkade bra som fan 3dje blev det knas med ubisoft assasins creed 3 nyckeln blev bannad fick en annan men kan endast köra på tjeckiska, gick dock att fixa i story mode till engelska men inte i multiplayer....... köpte där efter xcom, en steam key denna funkade inte. Då det stog att den redan var bunden till annan account har kontaktat kundtjänst emn har inte hört nått på 24 timmar nu från köpet har mailat screenies på game bibblan samt angett steam profile.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in