Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-12, 01:43
  #1
Medlem
Är såhär att jag och tre andra sitter på Lan och har bestämmt oss för att spela Sniper Ghost Warrior, vi kör via hamachi och alla andra kan connecta till lanservern förutom jag. UAC är avstängt och jag har inget annat program uppe än Hamachi. Värt att veta är väl också att vi sitter på samma nätverk (ofc) och att jag kan spela med dem på GTA SA:MP, WC3 osv osv. Har också kunnat spela Sniper mot dom förut, men nu så när jag connectar så står det bara "Please Wait" och man ser en bild på mappen som man joinar.. som rör sig lite ibland. Plus att mina polare ser i playerlistan att jag har joinat, och det kommer upp "*** har joined the game." men jag kommer inte längre än "Please Wait"

Uteslutet:
*Internetproblem
*Virusskydd som blockar spelet (eller cracket)

Är det någon som kan hjälpa mej att kunna connecta till servern?
Jag har också provat att ominstallera... och den skumma grejen är att mina polare har tagit spelet från MIG, så det är antagligen nått fel på min dator?... Vet inte, anyway, hjälp uppskattas snarast!!
Citera
2011-11-12, 03:20
  #2
Medlem
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

OnT: Om det går, har du provat att själv hosta ett game?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback